וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אפשר גם לנצח 0:1, לא קרה כלום. שהר? החלטה מקצועית"

מאמן מכבי חיפה התייחס לספסול החלוץ וסיפק הסבר מפתיע לחשיבות הניצחון על חדרה: "אמרו שעם מדי רטרו לא מנצחים, אז זה היה חשוב". מנחם קורצקי: "הגענו מספיק מצבים כדי להשוות ולנצח"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חדרה 0:1/ספורט1

ערב חגיגי היה הערב (שלישי) עבור אוהדי ואנשי מכבי חיפה. הקבוצה עלתה למשחק נגד הפועל חדרה עם חולצות רטרו כמחווה לקבוצה שזכתה בדאבל בעונת 1990/91 שלכבודה נערך טקס לפני המפגש, דין דוד הבקיע מחזור שישי ברציפות וסידר 0:1 שלפחות זמנית העלה את הקבוצה למקום הראשון בליגה.

המאמן המנצח ברק בכר הגדיר זאת כ"0:1 קטן גדול. פגשנו קבוצה טובה ועשינו מחצית ראשונה טובה, אבל הורדנו הילוך במחצית השנייה. שלטנו במשחק ובסך הכל בתקופה כזו של שמונה משחקים בפחות מחודש, החבר'ה נותנים את הכל ואני מרוצה. היינו צריכים להבקיע יותר שערים בחצי הראשון, אבל לפעמים אפשר גם לשלוט בכדור ולא רק לרוץ קדימה, וזה משהו שעשינו בצורה חכמה. שואפים לפרק במשחקים, אבל אפשר גם לנצח 0:1, לא קרה כלום".

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם דין דוד. מאור אלקסלסי
בפסגה לפחות ל-24 שעות. שחקני מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

על מדי הרטרו מעונת הדאבל: "אמרו לפני המשחק שעם מדי רטרו לא מנצחים, אז היה חשוב לנצח איתם. באנו לעשות את העבודה ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה".

לקראת המשחק הבא נגד בני סכנין: "אנחנו ברצף טוב וכמובן שמצפה לנו משחק קשה, אבל מקווים להמשיך במומנטום ולנצח".

על כך שבן שהר שוב לא שותף: "זו החלטה מקצועית, מה יש לספר? זה מה שהחלטתי".

לדברי המאמן הוסיף הבלם שון גולדברג, שהיה מהבולטים בירוק: "זה לא חשוב מי המצטיין במשחק הזה, צריך להסתכל על הניצחון שעשינו בפאן הקבוצתי. היה משחק קשה, וזה משחק שצריך לקחת. תמיד חשוב לי להיות טוב, אבל אני מסתכל על הניצחון שזה הדבר הכי חשוב".

על חסרונו של פלאניץ' במשחק הליגה הקרוב בעקבות הצהוב שספג: "כולם יודעים שבוגדן יחסר לנו, אבל יש לנו סגל רחב ואני מאמין שיש מסכים שחקנים שיוכלו לחפות על חיסור שלו".

גוסטבו מרמנטיני שחקן הפועל חדרה. מאור אלקסלסי
מרמנטיני כבש, אבל נבדל קטנטן גרם לפסילת השער/מאור אלקסלסי

המאמן המנוצח מנחם קורצקי אמר בסיום: "עמדנו טוב עם מכבי חיפה והגענו למצבים, הם מנגד כמעט שלא הגיעו למצבים במחצית השנייה ואנחנו מרגישים פספוס. הראינו שאנחנו יכולים להתמודד במשחקים האלה ואנחנו יוצאים עם הרבה ביטחון להמשך. מגיע שאפו לשחקנים על מאמץ אדיר. לא רציתי לקבל את הגול השני והשלישי וגם הגענו למספיק מצבים כדי להשוות ואפילו לנצח, אבל זה לא הלך".

השוער רובי לבקוביץ' הוסיף: "תכנית העבודה שלנו הייתה לעבור את הגלים הראשונים של הלחץ הכבד של מכבי חיפה, ידענו שאם יעברו מספר דקות המשחק יהיה יותר "אוורירי מבחינתנו", ואז הגיעה הטעות שממש לא הייתה לנו פריביליגה לעשות. זה מאכזב, אבל אם אנחנו יוצאים מפה מאוכזבים זה אומר הרבה על הפועל חדרה. נכון שעשינו ניצחון בודד בארבעה או חמישה משחקים, אבל אני לא מודאג כי יש בחדרה קבוצה חזקה. אין לי ספק שהדברים יתחברו וניראה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully