וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון שביעי רצוף לאינטר, רביעייה למילאן, נאפולי הופתעה

דומפריס העניק למוליכה 0:1 על טורינו, הרוסונרי התאוששו עם 2:4 על אמפולי ועלו למקום השני בעקבות ה-0:1 המדהים של ספציה בנאפולי. צפו בתקצירים

תקציר ניצחונה של אינטר 0:1 על טורינו/ספורט1

המחזור ה-19 בליגה האיטלקית ננעל היום (רביעי) עם שבעה משחקים. האלופה אינטר המשיכה ברצף הניצחונות שלה עם 0:1 קטן על טורינו, והיא כמובן גם אלופת החורף בסרייה A. מילאן חזרה למקום השני עם 2:4 על אמפולי, לאחר שנאפולי הפסידה במפתיע 1:0 בבית לספציה מהתחתית. דור פרץ לא שותף בהפסד הביתי של ונציה מול לאציו.

דנזל דומפריס שחקן אינטר חוגג שער. רויטרס
סיים את 2021 בסטייל. דנזל דומפריס/רויטרס

אינטר - טורינו 0:1

גם אם הפעם לא דרסה, האלופה סיימה את השנה עם עוד שלוש נקודות וסך הכול שבעה ניצחונות ליגה רצופים. לאוטרו מרטינס חזר להרכב יחד עם ארתורו וידאל, אבל על שער הניצחון היה חתום המגן ההולנדי דנזל דומפריס, שהבקיע בשלושה מארבעת המחזורים האחרונים. הפעם אדין דז'קו הכין לו בדקה ה-30, מרצלו ברוזוביץ' פתח רגליים ודומפריס, שהחל את הקדנציה שלו באינטר בצורה מקרטעת, בעט בימין פנימה. סמיר הנדנוביץ' מנע מסשה לוקיץ' את השוויון וטורינו נותרה עם מאזן דל של ניצחון חוץ אחד העונה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
תאו הרננדז עם פרנק קסייה שחקני מילאן. רויטרס
הוציאו עצבים. תאו הרננדז עם פרנק קסייה/רויטרס

אמפולי - מילאן 4:2

הרוסונרי התאוששו מההפסד הביתי לנאפולי והוציאו את כל העצבים שצברו על השופט באותו משחק, על העולה החביבה שנעצרה אחרי חמישה מחזורים ללא הפסד. זלאטן איברהימוביץ' נעדר אמנם בגלל פציעה, אבל פרנק קסייה, האיש ממנו נגזל השער בדקה ה-90 מול נאפולי, ירה פנימה אחרי הכנה של אוליבייה ז'ירו בדקה ה-12 והשלים צמד בדקה ה-42 באדיבות השוער. נדים באירמי איזן זמנית (18) אבל מילאן הייתה גדולה על אמפולי והמגנים אלסנדרו פלורנצי (שער בכורה בכדור חופשי, 63) ותאו הרננדז (69) הצטרפו לחגיגה. אנדראה פינאמונטי המושאל מאינטר צימק בפנדל (84).

הירווינג לוסאנו שחקן נאפולי מאוכזב. רויטרס
רצף הפסדים מביך לנאפולי בבית. הירווינג לוסאנו/רויטרס

נאפולי - ספציה 1:0

מסתבר שבסן סירו יותר קל מאשר באצטדיון דייגו מראדונה, שם נאפולי סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים. ספציה הגיעה אחרי שישה הפסדי חוץ רצופים, אבל בעונה שעברה ניצחה 1:2 בנאפולי וגם הפעם הדהימה בערב בו כלל לא בעטה למסגרת. שער עצמי של הברזילאי חואן ז'סוס, שנגח לאחור והכניע את שוערו דויד אוספינה בדקה ה-37, סיבך את המארחת החסרה. שערים נפסלו להירווינג לוסאנו וג'ובאני די לורנצו, אותו גם עצר השוער איבן פרובדל בדקה ה-84. ספציה תפסה מרחק של חמש נקודות מהקו האדום, סוף פודגוראנו שוב לא נכלל בסגל שלה.

צפו בהפסד של נאפולי

תקציר ניצחון החוץ המפתיע של ספציה 0:1 על נאפולי/ספורט1

ונציה - לאציו 3:1

ניצחון הבית האחרון של ונציה היה ב-7 בנובמבר, 2:3 נגד רומא, יריבתה העירונית של לאציו. דור פרץ שפתח ובישל בניצחון הגביע מול טרנאנה, קיווה לקבל דקות גם בליגה אך יובש על הספסל וקבוצתו נחלה הפסד נוסף שקירב אותה עוד יותר לתחתית. לאציו חסרה את צ'ירו אימובילה מלך שעריה שעם קורונה, אבל יש לה את פדרו הוותיק שאחרי 3 דקות העלה אותה ליתרון בשער יפהפה במבצע אישי. פרנצ'סקו פורטה השווה בדקה ה-30, אבל פרנצ'סקו אצ'רבי הכריע לטובת האורחים בדקה ה-48. ונציה תקפה בניסיון להשוות, אך לא מצאה את הרשת וגם נותרה בעשרה שחקנים אחרי הרחקתו של טאנר טסמן בתוספת הזמן וממש לפני השריקה לסיום לואיס אלברטו קינח עם פצצה מהאוויר. זה היה ניצחון 24 של לאציו ב-2021, שיא מועדון לשנה קלנדרית.

צפו בניצחונה של לאציו

תקציר: ונציה - לאציו 3:1/ספורט1

משחקים נוספים

רומא - סמפדוריה 1:1
לרומא: אלדור שומורודוב (72). לסמפדוריה: מנולו גביאדיני (80)

ורונה - פיורנטינה 1:1
לוורונה: קווין לזניה (17). לפיורנטינה: גאטנו קסטרובילי (81)

ססואולו - בולוניה 3:0
לבולוניה: ריקרדו אורסוליני (36), ארון היקי (44), פדריקו סאנטנדר (90+4)

צפו ב-1:1 של פיורנטינה אצל ורונה

תקציר ה-1:1 בין ורונה לבין פיורנטינה/ספורט1

הליגה האיטלקית תצא כעת לפגרת חג המולד ותחזור ב-6 בינואר עם המחזור ה-20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully