וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 1.2 מיליון סריקות: הבשורה החדשה של אדידס

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 19:04

החברה מציגה את UltraBoost 22, שפותחה לאחר 1.2 מיליון סריקות כף רגל ותוך שימוש בתובנות ספציפיות לנשים, במטרה לייצר נעל המספקת ביטוי אולטימטיבי של נוחות ותגובתיות

חברת הספורט adidas משיקה גרסה חדשה לנעל הריצה המפורסמת והמבוקשת ביותר שלה: Ultraboost 22. צוות פיתוח שכולו נשים, מרמת העיצוב והמחקר ובשיתוף קהילות הריצה (adidas Runners) עבדו במטרה לייצר את הדגם החדש, תוך התמקדות בקהילת הרצות, והציגו את העדכון הגדול ביותר שנעשה לדגמי ה- UltraBoost עד כה.

דגם ה- UltraBoost נמצא בחזית קטגוריית הריצה מאז הושק הדגם הראשון בשנת 2015, ה-UltraBoost 22 מספקת טכנולוגיית החזר אנרגיה עילאית, זאת בשילוב עם עיצוב מעודן לנוחות אולטימטיבית.

אדידס אולטרבוסט. יחצ,
בחזית קטגוריית הריצה. אולטרבוסט 22/יחצ

מעצבי ומפתחי המוצר של אדידס אספו נתונים מ-1.2 מיליון סריקות כף רגל, זאת במטרה להתאים את הנעל לכמה שיותר רצים בעולם, דבר אשר סייע ביצירת ה-UltraBoost 22 כנעל. הנעל משלבת חלק עליון של PRIMEKNIT+ (חלק אחד) שעוצב לאחרונה מסיבים שנוצרו מ-50% Parley Ocean Plastic ובשילוב עם מערכת הפיתול Linear Energy Push (LEP), הפועלת בשילוב עם הסוליה האייקונית של ה- Boost המספקת 4% יותר החזר אנרגיה מהדגם הקודם.

ה- UltraBoost 22 מציעה את החזר האנרגיה הגבוה ביותר שיצרה adidas אי פעם. כמו כן, היא כוללת את טכנולוגיות הביצועים המתקדמות ביותר של adidas לצד שימוש בחומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה, כחלק מהסטנדרטים והאג'נדה הסביבתית שמובילה adidas כבר שנים.

עיקרי החידושים

  • החזר אנרגיה: תוספת של 4% Boost מהדגם הקודם. ה-Boost הוא החומר עליו מבוססת טכנולוגיית החזר האנרגיה של המותג, המגיע בצורת כדוריות לבנות ודחוסות מהן מורכבת הסוליה המרכזית של הנעל.
  • מיקוד בנשים: שיפור עיצוב פנים הנעל והתאמה של 360 מעלות על בסיס האנטומיה הנשית וכולל עקב צר יותר, כף רגל נמוכה יותר ושמירה ייחודית על העקב S-curve. במטרה לעבוד בהרמוניה עם מונה העקב כדי לאפשר לגיד אכילס לנוע בחופשיות רבה יותר.
  • דחיפת אנרגיה לינארית: מערכת הפיתול המחודשת הנקראת "ADIDAS LEP" עוצבה מחדש עם חומר קשיח יותר ב-15% הנמצא במרכז הסוליה, כדי לספק לרצים תמיכה מוגברת בכף הרגל ושיפור ביצועים בתנועה.
  • עיצוב PRIMEKNIT+: סריגה מדויקת ועמידה יותר שתוכננה לתמיכה מצוינת ולתנועה משופרת, המעניקה נוחות וקלילות.
  • חומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה: החלק העליון של הנעל מיוצר מ-PRIMEBLUE, חומר ידידותי לסביבה, המכיל לפחות 50% פלסטיק ממוחזר שנאסף מהאוקיינוסים על ידי ארגון Parley העולמי ועובד על ידי אדידס לסיבי בד.
  • עוד באותו נושא:
  • אדידס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully