וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל כפר סבא בכדורעף לא מורשה לשוב לישראל. מכבי תל אביב ניצחה

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 22:58

שחקן הכדורעף היפני, קייסוקה מטסו, שיצא אתמול עם הפועל כפר סבא למשחק רשמי בינלאומי בבולגריה במסגרת גביע האתגר, אינו מורשה בשלב זה לחזור לארץ למרות שיצא במסגרת רשמית, כיוון שלא קיבל חיסון נגד קורונה.

מועדון הפועל כפר סבא שלח מבעוד מועד הודעה למשרדי הבריאות והספורט שהשחקן היפני אינו יכול להתחסן בשל היותו אלרגי לחיסונים. בכפר סבא ביקשו אישור לחזרתו לארץ יחד עם הקבוצה שתשהה בבולגריה פחות מ-72 שעות, תוך התחייבות שיעבור שתי בדיקות קורונה וישהה בבידוד עם חזרתו לארץ.

"יש פה בעיה רצינית, שהמדינה עומדת להפקיר שחקן זר של מועדון ישראלי, שיצא למשחק רשמי עם הקבוצה. איפה המענה האנושי?" שאלו בהפועל כפר סבא. במועדו הבהירו למשרדי הבריאות והספורט שלשחקן היפני יש אישור עבודה כחוק ממשרד הפנים. המועדון הבהיר שהוא יהיה ערב לבריאותו ולהיותו בבידוד ביתי, ולפיכך מבקשים אישור מיוחד לחזרתו לארץ.

השחקן היפני אמור להשתתף הערב במשחק הקבוצה בבולגריה נגד ספרטק מיאבה מסלובקיה, אבל נכון לשעה זו, טרם התקבל אישור לחזרתו לארץ. בהפועל כפר סבא לא רוצים אפילו לחשוב על אפשרות שהקבוצה תחזור מבולגריה בלעדיו, ולא מוכנים שהשחקן היפני, שהוא חלק בלתי נפרד מהקבוצה, יישאר לבדו בבולגריה.

קייסוקה מטסו, שחקן כדורעף, הפועל כפר סבא. יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא, אתר רשמי
קייסוקה מטסו/אתר רשמי, יוסי לזרוף, הפועל כפר סבא

המחזור ה-11 והאחרון בליגת העל לגברים שוחק היום: מ.ס עיילבון ניצחה על מכבי אשדוד, מכבי תל אביב ניצחה את הפועל רחובות, הפועל המעפיל/מנשה/עמק חפר גברה על ק.ק תל אביב. במשחק מוקדם ניצחה אתמול הפועל גליל מטה אשר//עכו את מכבי מוסינזון הוד השרון. המחזור יסתיים ביום רביעי כאשר הפועל עירוני קריית אתא תתמודד עם הפועל ירושלים ואילו הפועל כפר סבא תשחק מול נבחרת האקדמיה.

תוצאות היום:

מ.ס עיילבון - מכבי אשדוד 1:3 (18:25, 23:25,25:20, 22:25)

מכבי תל אביב- הפועל רחובות 0:3 (19:25, 13:25, 18:25)

ק.ק תל אביב- הפועל המעפיל/עמק חפר/ מנשה 3:0 (25:10, 25:15, 25:16)

במשחק מוקדם גברה הפועל גליל מטה אשר/עכו על מכבי מוסינזון הוד השרון 0:3

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully