וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מקווה שהגשם, הטקסים וחדרה לא יעצרו אותה בדרך לפסגה

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 14:17

האוהדים מתרגשים מחולצות הרטרו והטקס לקבוצת הדאבל, אבל בכר ושחקניו מתרכזים רק במשחק ומהאפשרות לחזור לפסגה. התלבטויות אחרונות בנוגע להרכב (20:30, ספורט4)

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 1:2 על בית"ר ירושלים/ספורט1

שחקני מכבי חיפה השלימו את ההכנות למשחק הערב (שלישי) מול הפועל חדרה (20:30, ספורט4), כשאת השעות לפני המשחק העבירו בבית מלון. השחקנים כבר זכו לראות את חולצות הרטרו איתן יעלו למשחק כאשר גם בקהל יש התרגשות גדולה סביב העניין, וכ-1,200 חולצות נמכרו ביממה לקראת המשחק.

אל המשחק הערב יגיעו שחקני עבר מהגדולים במועדון דוגמת ראובן עטר, טל בנין, רפי אוסמו, איתי מרדכי, איתן אהרוני ואחרים שיזכו לכבוד בטקס מיוחד לציון 30 שנה לדאבל ההיסטורי. אך עם כל הכבוד לטקסים והנוסטלגיה המאמן ברק בכר הבהיר לחניכיו שמה שחשוב הוא המשחק עצמו ושאין לזלזל בהפועל חדרה.

דין דוד עם עומר אצילי מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
דין דוד עם עומר אצילי מכבי חיפה חוגגים/ברני ארדוב

בחיפה חוששים ממצב הדשא בשילוב מזג האוויר אך בכר הבהיר לשחקניו ששום תירוץ לא יתקבל בסוף המשחק. "ברור שיש תנאים לא אידיאליים אבל אנחנו מקצוענים וצריכים לנצח בכל מצב", אמר אחד מהשחקנים הבכירים, "זה עוד שלב מוקדם של העונה אבל אין ספק שאנחנו כבר רוצים לתפוס את המקום הראשון ולכן אסור לאבד נקודות".

עוד בוואלה!

בכר: "המשחק האחרון לא התאים כדי לשתף את שהר, בהמשך הכל פתוח"

לכתבה המלאה

ההתלבטות הגדולה של בכר לקראת המשחק היא האם לעלות עם חוסה רודריגס כמגן ימני או שמא לתת לריאן סטריין לפתוח. אם סטריין יפתח רודריגס או עלי מוחמד יתחילו על הספסל. מי שיחזרו להרכב הם צ'ארון שרי ודין דוד. החלוץ נמצא בכושר שיא ובחיפה מקווים שימשיך במומנטום. "תמיד ידענו שכשדין יכבוש הוא ישתחרר וזה מה שקרה", אמר גורם בקבוצה, "אין ספק שהוא בכושר אדיר וצריך לנצל את זה".

כ-25 אלף אוהדים הבטיחו את מקומם באיצטדיון היום אך ההערכה שמספר נמוך משמעותית יגיע למשחק בשל מזג האוויר והעובדה שגם אוהדים שקנו כרטיס או מחזיקים במנוי יעדיפו במזג האוויר הנוכחי להישאר בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully