וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פודן וגריליש נענשו, וגווארדיולה מודה: יש בעיית התנהגות במנצ'סטר סיטי

עודכן לאחרונה: 21.12.2021 / 9:05

השניים הודחו מההרכב כי הגיעו ב"מצב לא טוב" לאימון הבוקר אחרי בילוי במועדון, גווארדיולה חושש מהתפרקות בחג המולד: "כשההתנהגות מחוץ למגרש לא הולמת, שחקנים לא ישחקו"

תקציר ניצחונה של מנצ'סטר סיטי 0:4 על ניוקאסל/ספורט1

פפ גווארדיולה מזהיר את שחקני מנצ'סטר סיטי ומבהיר שלא יסבול עבירות משמעות ובעיות התנהגות, אחרי שכבר העניש את פיל פודן וג'ק גריליש והדיח אותם מההרכב ביום ראשון למשחק מול ניוקאסל.

על פי הדיווח באנגליה, שני השחקנים יצאו לבילוי ביום שלישי שעבר אחרי ה-0:7 הגדול של מנצ'סטר סיטי על לידס, והגיעו בבוקר לאימון ביום רביעי "לא במצב טוב". תמונות ברשתות החברתיות הראו את השניים שותים במועדון לילה. גווארדיולה היה באותו יום בברצלונה להודעת הפרישה של סרחיו אגוארו, אבל עוזריו דיווחו לו על המצב של השניים. גווארדיולה לא מסתיר את הדאגה שלו מההתנהגות הזאת.

ג'ק גריליש, מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הרגיז את המאמן. גריליש/רויטרס

"החלטתי על ההרכב כי היו כאלה שהגיע להם לשחק, והיו כאלה שלא", אמר גווארדיולה, "בתקופת חג המולד אני מקדיש הרבה תשומת לב להתנהגות על הדשא ומחוץ למגרש. וכשההתנהגות מחוץ למגרש היא לא הולמת, הם לא ישחקו. אנחנו חייבים להיות מרוכזים כל הזמן, כי בחג המולד יש הרבה הסחות דעת, ולמרות כל מה שקורה אתה חייב לשמור על פוקוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully