וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.12: ריאל מדריד "מרוצה" מההתנהלות בין הולאנד לדורטמונד

הסקורר הנורבגי עשוי להישאר עוד שנה בגרמניה, לברצלונה "נמאס" מההתנהגות של דמבלה, מנצ'סטר יונייטד הצטרפה למירוץ אחרי כוכב ריבר פלייט. כל השמועות והדיווחים

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

שמועות

* מעבר לניסיונות הארכת חוזהו של אמבפה, בפריז עובדים על חוזה חדש למרקיניוס. לפי הדיווח הצרפתים ינסו להחתים את הבלם הברזילאי על חוזה ארוך טווח עד 2027, זאת על רקע החיזורים של צ'לסי שמוכנה לשלם עבורו 45 מיליון יורו.

* ניוקאסל שנרכשה על ידי בעלים חדשים, אך נמצאת בתחתית הפרמיירליג נואשת לחיזוק בינואר. אחרי הדיווחים על כך שהקבוצה תנסה להחתים את אנתוני מרסיאל, כעת מדווחים באנגליה כי היא לוטשת עיניה לעבר אדין דז'קו. החלוץ בן ה-35 כבש שמונה שערים העונה באינטר.

* בארגנטינה טוענים שמנצ'סטר יונייטד מביעה עניין בחוליאן אלברס, הסקורר המצוין בן ה-21 של ריבר פלייט האלופה. אלברס כבש 18 שערים והוסיף 6 בישולים עבור הקבוצה הארגנטינאית, כאשר גם באיירן מינכן, יובנטוס וברצלונה חושקות בו.

* העיתונאי הספרדי ג'רארד מורנו טוען שטוטנהאם עוקבת אחרי קלמון לנגלה, הבלם הצרפתי של ברצלונה, ושוקלת לנסות להחתימו בינואר.

* ב'אס' מדווחים כי קיליאן אמבפה יתייחס לעתידו רק אחרי המפגש הכפול בין פריז סן ז'רמן לבין ריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות, כלומר רק אחרי ה-9 במרץ.

חוליאן אלברס, חלוץ ריבר פלייט. Rodrigo Valle, GettyImages
מנצ'סטר יונייטד תזכה בו? חוליאן אלברס/GettyImages, Rodrigo Valle

מה יהיה על ארלינג הולאנד? כזכור, שלשום דורטמונד הבהירה שהיא רוצה שהוא יישאר ("אנחנו לא חייבים לשחרר אותו, לא מאילוצים כספיים ולא מבחינה חוזית"), ובספרד טוענים: ריאל מדריד מרוצה מההחלטה של הגרמנים לעכב את שחרורו, כי זה אומר שריאל תוכל להחתים אותו בקיץ שאחרי, ולהציב אותו לצד אמבפה. המנהל המקצועי של דורטמונד אמר אתמול ש"אני יודע שריאל מדריד מאוד רוצה אותו. יש עוד 25 קבוצות שהיו רוצות אותו, אבל לגבי ריאל אני יודע בוודאות".

בברצלונה מתעקשים שהקבוצה לא מוותרת עליו ו"תיאבק עליו עד הרגע האחרון". העיתונאי חוסה אלברס מ"אל צ'ירינגיטו" טוען ש"בארסה היא העדיפות הראשונה עבור הולאנד", וטוען שמה שיקדם את העסקה זה הקשר הטוב בין לאפורטה למינו ראיולה.

* בינתיים בברצלונה: ב"מונדו דפורטיבו" הקטלאני טוענים ש"בארסה מאיצה בעוסמאן דמבלה ודורשת ממנו להחליט על חידוש החוזה שלו עד ה-26 בדצמבר, אחרת תקבל החלטה לשחררו. למועדון נמאס מההתנהלות שלו". הצרפתי, כידוע, טרם הגיב להצעות של המועדון לחוזה חדש.

* עוד בבארסה: באנגליה מדווחים שהקבוצה התעניינה בצירופו של פייר אמריק אובמיאנג, חלוץ ארסנל שלאחרונה הסתבך בתקריות משמעת ואיבד את סרט הקפטן. ארסנל עשויה לשחררו, אבל לשחקן חוזה שמן של 350 אלף ליש"ט לשבוע.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד. Lukas Schulze, GettyImages
ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד/GettyImages, Lukas Schulze

* פבריציו רומנו מדווח כי עסקת העברתו של ג'ונתן איקונה מליל לפיורנטינה נסגרה. האיטלקים ישלמו 15 מיליון יורו בנוסף לעשרה אחוזים שילכו לקבוצה הצרפתית במקרה של מכירה עתידית של השחקן. איקונה יחתום בוויולה לחמש שנים.

* לאור ההידרדרות ביחסים בין מאמן לאציו לבין סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ', הסרבי עשוי להימכר בינואר. סארי כינה את השחקן "שחצן", ונראה כי יהיה קשה לגשר בין השניים.

* ריאל מדריד מעוניינת במגן הימני של אינטר ונבחרת הולנד דנזל דומפריס, כך מדווחים בספרד. ההולנדי בן ה-25 עבר הקיץ מפ.ס.וו איינדהובן לאלופת איטליה תמורת 11 מיליון יורו ומרשים עד כה בחצי הראשון של העונה.

* לאור עזיבתו הצפויה של קירן טריפייר, באתלטיקו מדריד בוונים על שחקנה של ליל זקי צ'ליק כמחליף בעמדת המגן הימני, כך לפי המונדו דפורטיבו הספרדי.

seperator

העברות

* הקשר פטריק ברג עבר תמורת 4.5 מיליון יורו מבודו גלימט הנורבגית ללאנס וחתם בקבוצה עד יוני 2025.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully