וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל נשים: ניצחון מפתיע לאליצור ת"א על מכבי ר"ג, 85:95 למכבי חיפה ברמה"ש

מחזור הנעילה של הסיבוב הראשון סיפק הפתעת ענק בדמות ניצחון שני העונה לעולה החדשה, 71:77 ועוד על חשבון הדאבליסטית. הופקינס ומוסבי כיכבו במשחק הצמרת, ראשל"צ גברה על הרצליה ואשדוד על הפועל פ"ת

המחזור התשיעי בליגת אתנה ווינר לנשים בכדורסל נחתם הערב (שני) עם מנצחות שכמעט כולן היו צפויות. אם ראשון לציון הגיעה כפייבוריטית ברורה להרצליה, ואשדוד ראתה בעצמה קבוצה עדיפה על הפועל בני פתח תקוה, הרי שאף אחד לא יכול היה לצפות את תצוגת הענק ההתקפית של מכבי חיפה במשחק המרכזי של המחזור, וקל וחומר את ההפתעה המרעישה בניצחון של אליצור תל אביב על האלופה מרמת גן.

א.ס רמת השרון - מכבי חיפה 95:85

בשבוע שעבר ציינה אופיר קסטן כי אחת מנקודות התורפה של מכבי חיפה העונה היא הפתיחה המהוססת למשחקים, אבל על פתיחה כמו שהירוקות הציגו ברמת השרון אף אחד לא יכול היה לחלום. השחקניות מהכרמל קלעו מכל מצב, שיחקו מהר, קבוצתי, היו ראשונות לריבאונד וסיימו את הרבע הטוב ביותר שלהן העונה ביתרון 18:30 על הקבוצה שהגיעה למשחק הזה אחרי חמישה ניצחונות רצופים וכבר זממה על המקום השני. עם מעל 70 אחוז בזריקות ל-2 ו-17 נקודות של ברניס מוסבי רק ברבע הראשון - היא סיימה עם 29 את המשחק - לא היה מה שיעצור את הירוקות גם בתחילת הרבע השני, והיחידה שעוד ניסתה לעשות משהו בנדון הייתה ג'סינטה מונרו, שקלעה את כל חמש הזריקות הראשונות שלה מהשדה בדרך ל-28 נקודות, הקלעית המובילה של המארחת. גם וטורי עם 17, קרלטון עם 15 ו-ווקר עם 14 ניסו להשלים מהפך ברמת השרון, אבל צ'לסי הופקינס סיימה כקלעית המובילה במשחק עם 32 נקודות ורצף הניצחונות של המקומיות סתיים מול אחת היריבות הישירות בקרב על התואר.

קלעו לרמה"ש: מונרו 28, וטורי 17, קרלטון 15, ווקר 14, קארש 6, שוסטר 5.
קלעו לחיפה: הופקינס 32, מוסבי 29, וון 16, קסטן 8, זינגר 5, כיוף 3, אלון 2.

אופיר קסטן, נור כיוף, שחקניות מכבי חיפה. באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל,
ניצחון בקרב הצמרת. קסטן וכיוף ממכבי חיפה/באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל

אליצור תל אביב - מכבי רמת גן 71:77

שבוע אחרי המשחק החלש של רמת גן מול רמת השרון, הגיעה הדאבליסטית למשחק שסומן מבחינתה כחובה לקראת המשך העונה - מול העולה החדשה. ולמרות זאת, המארחת הצליחה להשלים מהפך לפני ההפסקה ולעלות ליתרון 31:35 בתום 20 דקות, תוצאה שנתנה לה דחיפה מוראלית משמעותית ואפשרה לה להאמין ביכולתה לרשום ניצחון שני העונה. ואכן, רמת גן עשתה כל שביכולתה לחזור למשחק, אבל זה לא הספיק מול העולה החדשה שקלעה ברבע האחרון 21 נקודות (כולן של שחקניות החמישייה), עמדה במתח ודייקה בכל שמונה הפעמים שעמדה על הקו במשך המשחק. למרות ריצת אמוק וצבירת נקודות מרשימה של רמת גן לקראת הסיום, רשמו התל-אביביות את ניצחונן השני העונה - 71:77 על האלופה.

קלעו לת"א: קרינגטון 24, לסלי 19, דגן 14, זליבנסקי 13, סמית' 7.
קלעו לרמת גן: ג'נקינס 20, ג'יימס 19, הארפר 18, לב 9, סלס 2.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

בנות הרצליה - הפועל ראשון לציון 86:72

האורחת מעיר היין מתקשה בשבועות האחרונים לפתוח בצורה חזקה וגם הערב היא נתנה לבנות הרצליה הזדמנות לעלות ליתרון 2:9 מפתיע בדקות הראשונות, בעיקר בזכות נקודות של ג'ניפר פליישר. ג'ני סימס, הכוכבת הגדולה של ראשל"צ, לא התכוונה לתת למשחק הזה לברוח והחלה לקחת על עצמה את מלאכת ייצור הנקודות. עד שהקבוצה שלה ביצעה מהפך מושלם והובילה 13:19 בתום הרבע הראשון בזכות שלשה על הבאזר של נגה אטינגר. סימס גם ניסתה להכניס את כל החברות שלה למשחק ועד למחצית היה באמתחתה כבר דאבל-דאבל של 20 נקודות ו-10 אסיסטים. לוח התוצאות הראה אז 32:49 מוצק לטובת הקבוצה של זיו ארז, בעיקר הודות להגנה שכפתה על הרצליה דשדוש של כ-30 אחוזים מהשדה. הרבע השלישי כבר הרגיש כמו גארבז' טיים ושחקניות הרצליה ניצלו זאת כדי לחזור להפרש חד ספרתי, אבל הרבע האחרון כבר התנהל על מי מנוחות והקבוצה הבכירה בארץ ידעה לסיים אותו מבלי להיקלע לקשיים.

קלעו להרצליה: בראון 22, פורביס 20, סימון 16, פליישר 14,
קלעו לראשל"צ: סימס 37, בלוק 18, טרנר 11, כהן 10, ציפל 7, אטינגר 3.

מכבי בנות אשדוד - הפועל פתח תקוה 67:79

המחזורים האחרונים הוכיחו שמכבי בנות אשדוד סובלת לא פעם מעליות וירידות תוך כדי משחקים, כך שדי ברור מדוע הקבוצה, שהגיעה הערב עם עוזר המאמן יאיר מור יוסף על הקווים, פתחה בנחישות בכוונה ליצור יתרון יציב להמשך. ויקטוריה ויויאנס ואליסון הייטאוור לקחו על עצמן את המשחק וקלעו 19 נקודות מתוך ה-23 של אשדוד ברבע הראשון. המגמה נמשכה ברבע השני ונראה היה שהקבוצה מעיר הנמל באה לפרוק תסכולים. מאי דיין וקריסמה פן השתחלו גם הן להשתתף בחגיגה, ולפחות עד אמצע הרבע הקבוצה של רועי לוין נראתה משותקת לחלוטין. זו כנראה הייתה רק שאלה של זמן מתי אשדוד תוריד את הרגל מהגז, והתשובה הייתה בפתיחת המחצית השנייה, כי אז שחקניות המפתח לא מצעו את הטבעת והפער המבטיח שהלך והצטמק לו נעמד על 53:61 בתום הרבע השלישי. ועם זאת, בסיכומו של דבר זה לא היה הערב של פ"ת והדלק אזל בגופן של האורחות.

קלעו לאשדוד: ויויאנס 22, הייטאוור 19, פן 13, כהן 9, דיין 9, סהר 3, שה 2, פרסלי 2.
קלעו לפ"ת: קייב 15, הופר 14, בל 13, חדד 9, רוט 8, גבעון 5, חג'ג' 3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully