וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפנטינו מתעקש: "אפשרי לערוך מונדיאל כל שנתיים, כולם ירוויחו"

נשיא פיפ"א ממשיך לקדם את היוזמה, שסופגת לא מעט ביקורות: "הפרויקט יגשר על הפערים בין אלה שיש להם לבין אלה שאין להם"

תקציר ה-2:2 בין טוטנהאם לליברפול/ספורט1

נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו ממשיך לדחוף את הרעיון לפיו גביע העולם בכדורגל ייערך כל שנתיים, במקום כל ארבע שנים. הצעה זו נתקלה בביקורות קשות, אך למרות זאת אינפנטינו מתעקש כי המהלך הוא אפשרי ואף רווחי - עבור כל הצדדים. נשיא פיפ"א חשף הערב (שני) במסיבת עיתונאים כי מעבר לקיום מונדיאל דו-שנתי יגדיל את ההכנסות בסכום של יותר מ-3.3 מיליארד יורו במשך ארבע שנים.

"זה אפשרי ובר עשייה לקיים טורניר גביע עולם כל שנתיים גם לגברים וגם לנשים", אמר אינפנטינו. "זה ישתלם מאוד מבחינה כלכלית, מה שאומר שיותר כסף יושקע בכדורגלנים צעירים ובפיתוח הכדורגל בכל רחבי העולם. זה פרויקט חשוב מאוד שיכול לגשר על הפערים בין אלה שיש להם לבין אלה שאין להם. בסופו של יום, כולם ירוויחו מכך".

ג'אני אינפנטינו נשיא פיפ"א. רויטרס
"יגשר על הפערים בין אלה שיש להם לאלה שאין להם". אינפנטינו/רויטרס

באופ"א לא אוהבים את המהלך, כאשר יו"ר הארגון אלכסנדר צ'פרין טען כי הוא "נוגד את העקרונות הבסיסיים של הכדורגל", ואף איים בחרם. בפיפ"א מתכוונים לראיין שחקני עבר ומאמנים וותיקים ותוצאות מחקר זה אמורות להתפרסם במאי.

כזכור, באופ"א ופדרציית הכדורגל של דרום אמריקה קונמבול הכריזו בשבוע שעבר על כך שעשר נבחרות דרום אמריקה יצטרפו לליגת האומות החל משנת 2024, מה שלדעת רבים נעשה כמענה ליוזמה של פיפ"א בנוגע לגביע העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully