וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מזהירים: "כל הבעיות התחילו בסכנין"

הצהובים יפתחו את הסיבוב השני במפגש צמרת מול הקבוצה שהביכה אותם במפגש הקודם בדוחא. דוידזאדה ובן חיים עשויים לחזור להרכב, קרסטאיץ' יערוך בכורה בליגה, שחקן: "ברור לנו מה המאמן רוצה" (ד', 20:00, ספורט3)

מחזור 14הסתיים22/12/2021
מכבי תל אביב
  • בלטקסה (24)
1:1
  • (14) פוליץ'
בני סכנין
תקציר: מכבי תל אביב - הפועל מרמורק 0:4/ספורט1

מכבי תל אביב

במכבי תל אביב זוכרים היטב את המשחק מול בני סכנין במחזור הראשון. אז, לפני ארבעה חודשים, הגיעה הקבוצה למשחק בדוחא והובילה מפנדל של אנריק סבוריט. אלא שבהמשך התגלו כל הבעיות שצצו העונה, בטח בחלק האחורי, והקבוצה סיימה את המשחק עם הפסד 3:1 כשבירם כיאל עוד מחמיץ כדור מהנקודה הלבנה. אחרי אותו משחק דלקו כבר נורות האזהרה במועדון ושעון החול של פטריק ואן לוון החל למעשה כבר לעבוד עד פיטוריו לפני כחודשיים.

מחר תגיע סכנין לבלומפילד (20:00, ספורט3) ועם כל הכבוד לניצחון הקליל על הפועל מרמורק שלשום בגביע, זה יהיה המבחן הראשון של מכבי תל אביב החדשה של עידן מלאדן קרסטאיץ'. סכנין עשתה שליש ראשון מצוין ולא מתכוונת לעצור מחר אפילו שלמכבי תל אביב יש מאמן חדש. קרסטאיץ' לא היה מרוצה לגמרי מההופעה נגד מרמורק. הוא רוצה לראות הרבה יותר תנועה ללא כדור, לחץ גבוה, חטיפות כדורים. זה מצריך יותר מאמץ מהשחקנים והוא הבהיר לכולם שבכך הם ימדדו.

לקראת מחר חזרו אתמול להתאמן טל בן חיים ואופיר דוידזאדה, שהיו שניים מבין ששת החולים בקבוצה, וקרסטאיץ' יצטרך להחליט אם להעלות את השניים בהרכב אחרי שפתחו במשחקי הליגה האחרונים והציגו יכולת גבוהה. השניים יתאמנו הערב באימון המסכם ורק לאחר מכן יוחלט בעצה אחת איתם, האם הם מסוגלים פיזית כבר לחזור להרכב.

אנדרה ז'ראלדש, דן גלזר וסטיפה פריצה שישבו על הספסל שלשום בגביע אמורים לחזור להרכב. גם אייל גולסה אמור לפתוח. שחקן במכבי תל אביב אמר הבוקר: "כל הבעיות התחילו בסכנין במחזור הראשון. עכשיו פותחים סיבוב חדש וצריך לראות את השינוי בקבוצה. ברור לנו מה המאמן רוצה".

לקראת המשחק אמר קרסטאיץ' לתקשורת: "הם ניצחו במשחק הקודם ואנחנו מכבדים אותם, אבל אנחנו מכבי, כל משחק ולא רק במשחק מחר נרצה לנצח וזו המטרה שלנו. משחק הגביע כבר מזמן מאחורינו, אנחנו כבר מתמקדים במשחק הבא. זה הולך להיות קשה, אנחנו מרוכזים במשחק הזה וננסה להראות שהתוצאה במשחק הגביע לא היתה מקרית. ננסה להשתפר, לא היה לנו הרבה זמן, היו לנו מספר אימונים אבל ננסה להשתפר עוד. יש לנו סגל טוב וננסה לשפר את המשחק".

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יצלח את הבכורה בליגה? קרסטאיץ'/אריאל שלום

בני סכנין

שוערה של בני סכנין מחמוד קנדיל שב אתמול לאימוני הקבוצה לראשונה מאז הפציעה וייכלל בסגל, אך עד עמוס ימשיך לעמוד בין הקורות. מי שייעדר מהמשחק הוא ארי מורה הפצוע, כשבסכנין מקווים להכשירו עד המשחק מול מכבי חיפה. בצד הימני של ההגנה, מופלאח שלעאטה ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב, כאשר בסכנין מעריכים אותו מבחינה מקצועית.

המגן שייך כידוע למכבי תל אביב ומושאל לסכנין, כאשר היכולת שלו לאחרונה גרמה גם לסגנית האלופה להמשיך לעקוב אחריו כדי לבחון את האפשרות שבסוף העונה יצטרף לסגל הקבוצה אליה כרטיסו שייך. בהתקפה גיא מלמד ימשיך לקבל את הקרדיט. "אין ספק שזה משחק משמעותי", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו רוצים להיות השנה בצמרת הגבוהה ומשחק מול מכבי תל אביב הוא עוד מבחן אדיר עבורנו. יש פה קבוצה טובה שמסוגלת לתהמודד מול כל קבוצה בליגה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מופלח שלאעטה שחקן בני סכנין. דני מרון
בעונה הבאה ישחק במכבי תל אביב? מופלח שלאעטה/דני מרון

טריוויה

* בני סכנין קטעה במחזור הפתיחה רצף של 17 מפגשים בהם לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב. עכשיו היא מקווה לנצח אותה בחוץ, וזה קרה רק פעם אחת בעבר: בדצמבר 2004, אז אחמד קאסום ואלן מסודי סידרו 1:2 מול שער מצמק של אמיל אמבמבה.

* רק פעם אחת מכבי תל אביב לא כבשה במשחק ביתי בליגה מול סכנין. זה גם ה-0:0 היחיד בין הקבוצות בבלומפילד, במרץ 2008.

* מכבי תל אביב צברה 14 נקודות מ-18 אפשריות עם ברק יצחקי, שסיים את קדנציית ממלא המקום ללא הפסד ליגה. סכנין באותו פרק זמן רשמה גם היא ארבעה ניצחונות ואספה 13 נקודות מתוך 18.

* חוץ מגאורגיוס דוניס (הפסד 2:1 למכבי פתח תקוה) כל המאמנים הזרים האחרים של מכבי תל אביב בעידן מיטש גולדהאר ניצחו במשחק הליגה הראשון שלהם. במקרה של סלבישה יוקאנוביץ', זה היה מול סכנין (2:3 ביתי). מלאדן קרסטאיץ' יילך בעקבותיו?

* בני סכנין היא הקבוצה היחידה בליגה שניצחה בכל משחק בו עלתה ליתרון. זה קרה לה שש פעמים.

הרכבי הקבוצות

שופט: איתן שמואלביץ'
אצטדיון: בלומפילד
קהל: 10107

משחקי המחזור ה-14:

שלישי, 19:00: הפועל ירושלים - הפועל נוף הגליל
שלישי, 19:15: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט1)
שלישי, 19:45: מ.ס. אשדוד - הפועל תל אביב (ספורט3)
שלישי, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט4)

רביעי, 19:00: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה
רביעי, 20:00: מכבי תל אביב - בני סכנין (ספורט3)
רביעי, 20:30: הפועל באר שבע - בית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully