וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הודיע שנדבק בקורונה: "עובר רגעים לא נעימים"

עודכן לאחרונה: 20.12.2021 / 13:11

פחות מחודש לפני אליפות אוסטרליה, הטניסאי הספרדי גילה שנדבק בנגיף במהלך טורניר הראווה באבו דאבי: "לאור המצב, עליי לגלות גמישות מוחלטת בלוח המשחקים שלי לשנה הבאה"

אנסטסיה גורבנקו מגיבה אחרי הזכייה במדליית הזהב באליפות העולם בבריכות קצרות/אדיבות איגוד השחייה

רפאל נדאל הודיע היום (שני) שהוא נדבק בקורונה, מרגיש לא במיטבו ויצטרך לבחון את לוח הזמנים שלו ואת הטורנירים שבהם ישתתף בפתיחת 2022. כידוע, אליפות אוסטרליה נפתחת עוד פחות מחודש, ב-17 בינואר במלבורן, ונדאל קיווה גם להשתתף בטורניר הכנה באזור. כעת השתתפותו בסכנה.

רפאל נדאל מאוכזב. רויטרס
רק בריאות אדון רפא. נדאל/רויטרס

"שלום לכולם", הודיע היום הטניסאי הספרדי, "רציתי להודיע שעם חזרתי הביתה אחרי ששיחקתי בטורניר אבו דאבי, נמצאתי חיובי לקורונה בבדיקת PCR שבוצעה לי עם הגעתי לספרד. גם בכווית וגם באבו דאבי עברנו בדיקות כל יומיים וכולם היו שליליים. הבדיקה האחרונה הייתה ביום שישי והתוצאות היו בשבת.

"אני עובר כמה רגעים לא נעימים, אבל אני מקווה שאשתפר לאט לאט. כעת אני מרותק בבית, וכמובן דיווחתי על התוצאות לכל מי שהיו איתי במגע. לאור המצב, עליי לגלות גמישות מוחלטת בלוח המשחקים שלי לשנה הבאה ואבחן את האפשרויות שלי בהתאם להתפתחויות ולהחלמה. אעדכן אתכם בכל החלטה לגבי הטורנירים העתידיים שלי! תודה לכולכם מראש על התמיכה וההבנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully