וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יכולת חלשה, רשימת פצועים מתארכת וחשש לינואר: בית"ר ירושלים מודאגת

20.12.2021 / 7:35

הרמן, פרדו ובואצ'י הצטרפו לרשימת הפצועים, ובבית"ר כבר חוששים לאבד עוד שחקנים בינואר: "אפשר להגיד בבירור ששחרור שחקנים זאת ירידת ליגה". ג'סי וינקוביץ' יקבלו הזדמנות אחרונה. ארגון אוהדי בית"ר LionsGate מאיים במחאה נגד המפרק וקורא "לשחרר את המועדון"

בבית"ר ירושלים היו שבעי רצון מהעובדה שהקבוצה עברה שלב בגביע המדינה, אך מודאגים מהיכולת ומכמות הפצועים שהולכת וגדלה. רועי הרמן סיים חשש למתיחה, עוזיאל פרדו עם מכה בקרסול שהתנפח (ככל הנראה לא מדובר בשבר, עבר צילום) וגם ריצ'מונד בואצ'י שנפגע ואיזור הקרסול שלו התנפח בסיום. ביום-יומיים הקרובים יידעו בבית"ר מי מהשלושה יהיה כשיר בשבוע הקרוב. מי שבוודאות ייעדר הוא אוראל דגני, שמחלים מפציעה במפשעה.

שחקני הפועל עפולה מול שחקני בית"ר ירושלים לאחר פציעתו של ריצ'מונד בואצ'י. דני מרון
שחקני הפועל עפולה מול שחקני בית"ר ירושלים לאחר פציעתו של ריצ'מונד בואצ'י/דני מרון

בבית"ר הודו לאחר הניצחון הקשה 1:2 על עפולה כי "לאורך רוב המשחק קשה היה להבדיל מי הקבוצה מליגת העל ומי מהלאומית וזה אומר הרבה מאוד". היכולת החלשה מאוד מדאיגה את יוסי מזרחי, שלא לדבר על כך שבמידה ולא יהיה פתרון כלכלי עד ינואר יימכרו\ישוחררו שחקנים, כאשר בבית"ר אמרו אתמול: "אפשר להגיד בבירור ששחרור שחקנים זאת ירידת ליגה, אפשר לראות מה קורה עכשיו עם חיסורים והיעדרויות ולהבין מה יקרה אם ידללו את הסגל, נקווה שלא תתקבל ההחלטה שתגזור את הדין של בית"ר העונה, הקבוצה גם כך חלשה".

עוד בוואלה ספורט

יוסי מזרחי: "יש הרבה סיבות לדאגה בבית"ר ירושלים"

לכתבה המלאה
דוד חוג'ה שחקן בית"ר ירושלים חוגג שער. דני מרון
יש נקודות אור. חוג'ה/דני מרון

בנוסף לריצ'מונד בואצ'י שזומן על ידי גאנה לאליפות אפריקה, גם קאמסו מארה קיבל זימון לנבחרת גינאה. בבית"ר ישנה אכזבה מאדווין ג'סי ונראה כי שני המשחקים הבאים בטרנר ובדרבי הירושלמי יהוו להזדמנויות האחרונות שלו, כאשר גם מרקו ינקוביץ', שצפוי לחזור בטרנר, עשוי להתבקש לחפש קבוצה במידה ולא ישנה את הגישה.

שביעות רצון הייתה כמובן מדוד חוג'ה הצעיר שכבש צמד, וכמו כן מדוד דגו, שחקן שיוסי מזרחי אוהב וצפוי לתת לו דקות משחק נוספות בתקופה הקרובה. במועדון לא מצליחים להבין מה מפריע לאביאל זרגרי ומדוע הוא לא מזכיר אפילו את השחקן משנה שעברה, אך מאמינים שעם סבלנות וזמן הוא ישתפר. אגב, סוכנים שמציעים לבית"ר שחקנים לקראת ינואר נענים בשלב הזה ב"כרגע אין סיכוי לצרף אף שחקן".

ארגון אוהדי בית"ר - LionsGate קרא היום למפרק עו"ד יצחק יונגר שלא להזניח את המצב בקבוצה ולקדם פתרון, כשחלק מהאוהדים אף איימו לצאת במחאה מתחת לביתו. "מצד אחד לא קובעים תג מחיר ומנסים למכור את הקבוצה במקסימום האפשרי, לא מוכנים להעביר את הקבוצה ללא תמורה למי שכן מוכן להחזיק ולתפעל אותה ומנגד מנסים למכור שחקנים בכדי להמשיך ולממן את פעילות המועדון בכדי למשוך עוד זמן אולי יגיע רוכש שישלם את הסכומים הדמיוניים שדורשים! רבותי זאת סיטואציה לא פיירית ולא מתקבלת על הדעת והגיע הזמן שהקהל יגיד עד כאן.

"מי שתינזק באופן ישיר מההתנהלות הזו, היא בית"ר והקהל שלה, התוצאה הישירה תהיה על הדשא, הקבוצה חלשה ונמצאת בסכנת ירידת ליגה, ומי שלא מבין מה המשמעות של ירידת ליגה צריך להפנים שזה הדבר האחרון שאנחנו כקהל יכולים לאפשר אותו, בית"ר במצבה תתקשה להשתקם, ביתר יכולה למצוא את עצמה בסוף העונה בליגה השניה ובפירוק, משם לשקם את המועדון יהיה קשה ויקח שנים.

"אנחנו דורשים הבהרות ותשובות לשאלות הקשות ששאלנו, אם לא נקבל אותן ואם לא נקבל נתיבים לפתרון נתחיל לפעול בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותנו בכדי לשחרר את המועדון, לא ניתן לאף אחד לפרק לנו את בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully