וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "בטוחים ביכולת של דור מיכה, לפעמים לוקח זמן להתחבר"

לאחר ה-0:3 על בית"ר תל אביב/בת ים, מאמן הפועל באר שבע התייחס לקשר: "לא חושב שיש פה עניין של ביטחון". חטואל: "חושב שגרמתי לרוני כאב ראש חיובי"

תקציר: בית"ר תל אביב בת ים - הפועל באר שבע 3:0/ספורט1

הפועל באר שבע עלתה הערב (ראשון) לשמינית גמר גביע המדינה, לאחר שהביסה 0:3 ללא קושי את בית"ר תל אביב/בת ים מהליגה הלאומית. המחליפים בקבוצה מבירת הנגב עשו את העבודה, כאשר דור מיכה ורותם חטואל (עם צמד) כבשו את השערים, שסידרו למוליכת ליגת העל שקט על מנת להתכונן למשחק נגד בית"ר ירושלים בעוד שלושה ימים.

רוני לוי סיכם את הניצחון: "נתנו מנוחה להרבה שחקנים חשובים, נתנו דקות לשחקנים שקיבלו דקות והשלמנו את העבודה. מהר מאוד צריך לעשות את הסוויץ' לבית"ר, כי המשחק בעוד שלושה ימים. זה יהיה מעבר מהיר וחד". המאמן פרגן לרותם חטואל: "הוא שחקן עם יכולות טובות מאוד, לזכותו ייאמר שהוא התאמן נהדר וכבש שערים ונראה טוב. שימשיך ככה".

האם חזר לדור מיכה הביטחון: "אני לא חושב שזה עניין של ביטחון, יש שחקנים שצריכים זמן. יש לו חיבור נהדר עם הקהל, לפעמים לוקח זמן להתחבר למועדון, לקהל ולמאמן. אנחנו בטוחים ביכולת שלו ושומרים עליו".

שחקן הפועל באר שבע רותם חטואל עם אור דדיה, איתי שכטר. אודי ציטיאט
ניצחון משכנע בדרך לשמינית הגמר. שחקני הפועל באר שבע חוגגים/אודי ציטיאט

חטואל הוסיף: "שמח שהצלחתי להיכנס כמחליף ולעבור שלב בגביע. אני חושב שבמחצית הראשונה היה לנו קצת קשה, במחצית השנייה היה יותר טוב. אני מרגיש מצוין בבאר שבע. אני אוהב את המועדון ואת הקהל ואת האנשים. אני חושב שגרמתי לרוני לוי כאב ראש חיובי, ואני מאוד רוצה להישאר כאן. מקווה להוכיח את עצמי גם במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully