וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ': "מודעים לאיכות". ריקן: "עם ההצלחות, יהיה קל להבין אותו"

מאמנה החדש של מכבי תל אביב לאחר ה-0:4 על מרמורק: "השחקנים הרגישו טוב, הראינו איך אנחנו יכולים להשתפר". הקשר: "כולנו מדברים את שפת הכדורגל"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל מרמורק 0:4/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ' לא התקשה לצלוח את הבכורה שלו כמאמן בישראל, כשמכבי תל אביב הביסה הערב (ראשון) 0:4 את הפועל מרמורק מליגה א' דרום ועלתה לשמינית גמר גביע המדינה. הצהובים חסרו שישה שחקנים שחלו (טל בן חיים, שרן ייני, אופיר דוידזאדה, אנריק סבוריט, דן ביטון ועידו שחר) ובדיקות הקורונה שלהם היו שליליות, אבל זה לא מנע מהם לנצח בקלות עם שערים של עידן נחמיאס, אוסמה חלאיילה, אבי ריקן ואדוארדו גררו. ביום רביעי כבר מצפה לו מבחן רציני, מול בני סכנין במחזור ה-14 בליגת העל.

על הערב העיבה עוד תקרית בשער 11, כאשר שני מאבטחים התעמתו עם אוהדי מכבי תל אביב וגם ביצעו תנועות מגונות לעבר הקהל.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
אין בעיית שפה. מלאדן קרסטאיץ'/אריאל שלום

מלאדן קרסטאיץ' סיכם את הבכורה שלו: "אנחנו מרוצים ורוצים למצוא פתרונות כדי לשחק נגד קבוצות הגנתיות. היו לנו שלושה אימונים וזה חשוב לנו להתקדם ולהשתפר. אחרי השער השני הורדנו מעצמנו את הלחץ, השחקנים הרגישו טוב יותר ואני חושב שהראינו במשחק איך אנחנו יכולים להשתפר, איך אפשר ללחוץ אחרי שאנחנו מאבדים את הכדור. היום היינו זקוקים לטכניקה, אבל אנחנו מרוצים אחרי המשחק הראשון. אנחנו צריכים לשפר את המגע הראשון בכדור, את הצורה בה משחקים נגד קבוצות שמתגוננות נמוך. זיהינו את הבעיה, נעבוד על זה ונשפר את זה. היום שיחקנו נגד קבוצה מליגה שלישית, אבל בעתיד יהיו לנו סיטואציות דומות ב-70% מהמשחקים שלנו כשנחזיק בכדור רוב הזמן נגד קבוצות שמתגוננות".

עוד הוסיף המאמן הסרבי: "יש לנו מה לשפר, גם אישית וגם קבוצתית. אנחנו מודעים לאיכות בקבוצה, אנחנו מרוצים מהסגל שלנו. ננסה לעשות משהו יותר ממה שנעשה עד כה כשנשחק נגד קבוצות טובות יותר. אנחנו צריכים להשתפר ברגע שבו אנחנו מאבדים את הכדור. היום איבדנו את הכדור יותר מדי פעמים. אין לנו בעיה כי אני מדבר בגרמנית ולפעמים בסרבית ויש לנו המון אנשים בצוות שיכולים לתרגם וכדורגל הוא שפה אחת. זה נורמלי".

אבי ריקן, כובש השער השלישי: "תוצאה טובה בשבילנו. כל הכבוד למרמורק שבאו וזה לא מובן לשחק בבלומפילד נגד מכבי תל אביב. צריך לכבד את היריבה וזה מה שעשינו. היו לנו בסך הכול שלושה אימונים עם קרסטאיץ', אבל את הרעיון והדברים המרכזיים שהוא רוצה להטמיע בקבוצה הבנו. יש לנו עוד כמה זמן כדי לקלוט את הדברים. נצטרך להבין את הדברים מהר. שפת כדורגל היא משהו שכולנו מדברים. יש למלאדן עוזרים שמדברים איתנו ומעבירים לנו את הדברים. אם צריך עזרה בגרמנית, אז אני אעזור. הוא יודע להעביר לנו את מה שצריך ועם ההצלחות גם יהיה קל יותר להבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully