וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבדה וביטון זכו עם סלטיק בגביע הליגה, וייסמן שוב כבש

תואר ראשון לשחקן הכנף מעבר לים ומספר 17 לקשר, אחרי מהפך ו-1:2 בגמר מול היברניאן. חלוץ ויאדוליד חגג את ה-10 שלו בליגה ב-0:2 על ריאל סוסיאדד ב'. בישולים לרפאלוב וסלליך

תקציר: קלאב ברוז' - אנדרלכט 2:2/ספורט1

תואר ראשון לליאל עבדה מעבר לים: שחקן הכנף בן ה-20 היה שותף יחד עם ניר ביטון ל-1:2 של סלטיק בגמר גביע הליגה על היברניאן. עבדה השלים 90 דקות ואילו ביטון נכנס לקישור בדקה ה-27 בעקבות פציעתו של דייויד טרנבול. הקפטן פול הנלון העלה את היבס ליתרון בדקה ה-51, אבל קיוגו פורוהאשי היפני השווה מיד ובדקה ה-72 השלים צמד וקבע שגביע הליגה שייך לסלטיק בפעם ה-20 אי פעם. בעוד עבדה זוכה להניף גביע לראשונה, לביטון זהו תואר מספר 17 בסקוטלנד: 7 אליפויות, 4 גביעים ו-6 גביעי ליגה.

קאלום מקגרגור קפטן סלטיק מניף את גביע הליגה, ליאל עבדה מימינו, ניר ביטון משמאלו. רויטרס
יש גביע. קאלום מקגרגור מניף, ליאל עבדה מימינו וניר ביטון משמאלו/רויטרס

* שון וייסמן המשיך את העונה המצוינת שלו במדי ויאדוליד והעניק לקבוצתו ניצחון חוץ 0:2 על ריאל סוסיאדד ב', אותה מאמן צ'אבי אלונסו. חלוץ נבחרת ישראל היה על הריבאונד בדקה ה-60 וחגג את שערו ה-10 בליגה הספרדית השנייה, לפני שהוחלף בדקה ה-76. לואיס פרס חתם בתוספת הזמן. ויאדוליד במקום החמישי שמוביל למשחקי הפלייאוף.

* ליאור רפאלוב נעצר היום אחרי שהבקיע בחמישה משחקים רצופים של אנדרלכט, אבל בכל זאת סיפק תרומה ב-2:2 מול האקסית המיתולוגית קלאב ברוז' עם בישול בדקה ה-73 לפרנסיס אמוזו שהשתחרר, נכנס לרחבה ובעט פנימה את ה-1:1. אנדרלכט הפכה שמונה דקות לאחר מכן בזכות הבלם ווסלי הוד, אבל האנס ונאקן נגח את השוויון בדקה ה-83 וקבע חלוקת נקודות בקרב הצמרת. אנדרלכט עם 35 נקודות במקום הרביעי, ברוז' עם 40 במקום השני.

* אופיר מרציאנו ישב על הספסל של פיינורד, שלא הצליחה לעצור את רצף ההפסדים שלה במשחקי הקלאסיקר מול אייאקס והפעם הפסידה לה 2:0 בבית. זה הפסד חמישי רצוף של הקבוצה מרוטרדם מול האלופה, כשהפרש השערים במשחקים הללו עומד על 13:0. אייאקס ניצחה הודות לשער עצמי של מרקוס סנסי בדקה ה-44 ולפנדל של דושאן טאדיץ' בדקה ה-81, ומקדימה כעת את פיינורד בשלוש נקודות. פ.ס.וו תחזור למקום הראשון אם תנצח בחוץ את ר.ק.ס ואלווייק.

עוד בוואלה!

יונתן כהן כבש את שערו השלישי העונה בליגה האיטלקית השנייה

לכתבה המלאה
ליאור רפאלוב שחקן אנדרלכט. BSR Agency, GettyImages
נקודה בקרב הצמרת. ליאור רפאלוב/GettyImages, BSR Agency

* סינטאיהו סלליך נכנס כמחליף בדקה ה-74 ובישל בחלוף ארבע דקות את השער הרביעי של גנצ'לרבירלי בניצחון הביתי 0:5 על מנמנספור. קבוצתו במקום השביעי בליגה הטורקית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully