וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: ג'ייקובן בראון והפועל תל אביב מארחים את גלבוע/גליל

19.12.2021 / 16:09

אחרי ההתבטאות בנוגע להמנון הלאומי, הגארד וקבוצתו יארחו בדרייב אין את הקבוצה מגן נר (20:30). מכבי ראשון לציון תחפש ניצחון ביתי ראשון העונה נגד בני הרצליה (19:00)

המחזור העשירי בליגת העל בכדורסל יינעל מחר (שני). אחרי פרישתו של יהונתן שולדבראנד, הפועל תל אביב תרצה להימנע מרצף חדש של הפסדים שתארח את גלבוע/גליל שנמצאת במגמת ירידה לאחרונה. בני הרצליה תחפש ניצחון חוץ על מבי ראשון לציון, היחידה שטרם ניצחה העונה בביתה.

עידן זלמנסון, הפועל תל אביב. דני מרון
מספרי שיא בקריירה. עידן זלמנסון/דני מרון

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל (20:30)

הנתונים: הפועל תל אביב וגלבוע/גליל נפגשו 22 פעמים עד היום, כשכל קבוצה מנצחת 11 משחקים. ב-12 מפגשים בדרייב אין, שוויון מוחלט גם כן, שישה ניצחונות לכל קבוצה. עם זאת, גלבוע ניצחה בשני המפגשים האחרונים שלה בתל אביב ובארבעה מששת המפגשים האחרונים. עידן זלמנסון עומד העונה על 12.4 נקודות ו-6.6 ריבאונדים בממוצע למשחק, מספרי שיא בקריירה.

במרכז ההתמודדות: ג'ייקובן בראון. אחרי שעלה לכותרות בשל דבריו על ההמנון הלאומי "התקווה", יקווה גארד הפועל תל אביב לנצח את האקסית ולעשות רעש גם על הפרקט.

בכמה מילים: משחק קריטי להפועל תל אביב אם ברצונה לשמור מחד על סיכוי אחרון להיכנס לרבע גביע המדינה וגם להימנע מלהישאב שוב לעבר הקו האדום. בהפועל היו מרוצים מהרבה מאוד דקות בהפסד להפועל ירושלים, ומאמינים שבאותה יכולת יוכלו לצאת עם ניצחון במשחק הנוכחי. בר טימור צפוי לחזור לסגל שנפרד מיהונתן שולדבראנד שהחליט לפרוש. בגלבוע מצפים לקבל בחזרה את הפורוורד רוני הארל שנעדר מההפסד להפועל חיפה. ניצחון של גלבוע יקרב את הקבוצה לרבע גמר גביע המדינה, כשבקבוצה שואפים להגיע לחצי גמר גביע המדינה בפעם הראשונה בתולדות המועדון.

טו הולוואי, מכבי ראשון לציון מול קינן אוואנס, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
צריך להוכיח את חשיבותו. טו הולוואי/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון - בני הרצליה (19:00)

הנתונים: ראשון לציון ניצחה את בני הרצליה בשלושת המשחקים האחרונים בין הקבוצות וכן בשמונה מתוך עשרת המפגשים האחרונים. הקבוצה מעיר היין הפסידה את כל ארבעת משחקי הבית שלה העונה, וביחד עם ההפסד בתום העונה שעברה עומדת על רצף של חמישה הפסדי בית. רק פעם אחת בעבר רשמו הכתומים סיבוב שלם ללא ניצחון בית, כשרצף הפסדי הבית הגדול ביותר שלהם בכל הזמנים בליגת העל עומד על שישה, במהלך עונת 2007/8 ובסוף עונת 2007/8 ובתחילת עונת 2008/9. אגב, לראשון לציון קיים רצף של 11 חודשים ללא ניצחון בית בין ה-30 באוקטובר 1989 ל-1 באוקטובר 1990, אך רצף זה כלל רק חמישה משחקים.

במרכז ההתמודדות: טו הולוואי. אחרי שסופסל לדקות ארוכות במהלך הניצחון החשוב על הפועל אילת ינסה הגארד המוביל של ראשון לציון להראות שמעמדו בקבוצה עדיין משמעותי.

בכמה מילים: הניצחון של הפועל אילת במוצאי שבת החזיר את הקבוצה של גיא גודס למקום האחרון בטבלה, אך הם יודעים שהם תלויים בעצמם על מנת לצאת משם כבר במחזור הקרוב ומעודדים מהאופי שגילו בניצחון באילת. בראשון לציון מקווים מאוד להנחית שחקן פנים בתקופה הקרובה, וימשיכו לשחק עם קו קדמי דליל נגד הרצליה. בבני הרצליה קרובים להבטיח את מקומם ברבע גמר גביע המדינה, ורוצים לעשות את זה כבר בבית מכבי. בקבוצה מרוצים מההשתלבות של מוריס קמפ שהגיע מראשון לציון והיה נראה טוב בניצחון על עירוני נס ציונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully