וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החלום הגדול הוא להתמודד באולימפיאדה": יובל שמלא פורש מנינג'ה ישראל

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 15:40

לאחר שתי זכיות הודיע המטפס המקצועי שהעונה הרביעית של התכנית תהיה האחרונה שלו בריאיון ל-103FM: "אני צריך להכין את עצמי לקביעת הקריטריון לטיפוס בפריז 2024"

יובל שמלא סיפר היום (ראשון) למעיין אדם ברדיו 103FM על החלטתו המפתיע לפרוש מהתכנית נינג'ה ישראל, ואישר שהעונה הרביעית תהיה האחרונה שלו בתכנית בה זכה פעמיים: "חשבתי על הדבר הזה במשך הרבה מאוד זמן והכי חשוב לי להסביר שהפרישה היא מהתוכנית של הנינג'ה בלבד, מהענף הספורט הזה שנכנס לי לחיים, אבל כמובן שלא מהטיפוס".

שמלא הוסיף: "הסיבה העיקרית שבגללה נהניתי כל כך לבוא להתחרות בנינג'ה, זו ההכנה שהתחרות דרשה ממני, כשהייתי צריך להבין מה אני צריך לעשות כדי להשתפר יותר ויותר. זה משך אותי מאוד כל שנה, במיוחד כשראיתי שהתוכנית משתדרגת מפעם לפעם, אך הרבה פעמים זה בא על חשבון תחרויות שהייתי צריך להתמודד בהן. החלום הגדול הוא להתמודד באולימפיאדה, וכל שנה ניסיתי לשלב את אימוני הנינג'ה לאימוני הטיפוס".

יובל שמלא, נינג'ה ישראל. עודד קרני,
יובל שמלא/עודד קרני

"בהתחלה חשבתי שלא אתמודד בעונה הרביעית", המשיך שמלא. "אבל בסוף כשראיתי את כולם מתאמנים ומתכוננים לדבר הזה - החלטתי שאני חייב לבוא שוב. אז התאמנתי הכי טוב שאני יכול, עשיתי כל מה שביכולתי, ואמרתי לעצמי - 'טוב, בוא נגרום לזה להיות העונה האחרונה שלי, וגם הטובה ביותר שהייתה לי. אחרי זה אמשיך למטרות הבאות'. ברור שיהיה לי מוזר לצפות בעונה החמישית כשלא אשתתף, אבל אני חושב שההחלטה לפרוש בעונה הרביעית עזרה לי להתחרות שוב. פתאום העונה הזאת קיבלה צבע אחר מבחינתי בראש, והאווירה היא שונה לחלוטין".

על החיים החדשים תחת אור הזרקורים, הסביר: "כולנו באנו לעונה הראשונה של הנינג'ה כי זאת הייתה תחרות ספורט, מבלי בכלל לדעת באיזה ערוץ זה יהיה משודר. לחשיפה יש המון צדדים מדהימים, אבל לפעמים זה באמת מרגיש מוזר - זה לא תמיד מסתדר עם האימונים ועם הספורט בכלל. הדבר החשוב לי הוא לשאול את עצמי האם אני מצליח להשקיע במה שחשוב לי באמת, במה שבאמת יגרום לי להרגיש טוב עם עצמי. הדברים האלה הם האימונים, המשפחה והחברים. מחכה לי עונת תחרויות בינלאומיות בעולם הטיפוס, ואני צריך להכין את עצמי לקריטריון של האולימפיאדה 2024. הרי הדבר שאני הכי אוהב בספורט זה לחשוב כל הזמן על איך אני יכול עוד להשתפר, ולעבוד קשה על מנת שזה יקרה".

  • עוד באותו נושא:
  • יובל שמלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully