וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר פוטר מהפועל תל אביב

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 15:36

קצת יותר משנתיים אחרי שמונה לתפקיד, המאמן סיים את דרכו בעקבות ההדחה מגביע המדינה. מהמועדון נמסר: "מודים לניר, מעריכים את התרומה הגדולה שלו ומאחלים לו הצלחה"

תקציר: הפועל תל אביב - בני יהודה 3:1/ספורט1

הפועל תל אביב הודיעה היום (ראשון) על פיטוריו של ניר קלינגר. קצת יותר משנתיים אחרי שמונה לתפקיד. האדומים נמצאים בעיצומו של משבר מתמשך בליגה ואתמול אף הודחו מגביע המדינה אחרי הפסד 3:1 לבני יהודה בבלומפילד. היכולת החלשה שהתווספה לתוצאות השליליות, הביאה להחלטה של ראשי המועדון על פרידה.

בהודעת המועדון נכתב: "אנו מודים לניר על תקופתו במועדון, מעריכים את התרומה הגדולה שלו בשנים האחרונות ומאחלים לו הצלחה בהמשך הדרך". מי שצפוי להיכנס לנעליו הוא קובי רפואה, שיחזור לקדנציה שלישית במועדון.

הפועל תל אביב השיגה 3 נקודות בלבד מ-18 האחרונות בליגת העל ובנוסף הציגה יכולת ירודה והתבטלות מול יריבות מהחלק העליון של הטבלה. בשבועות האחרונים גם ביציעים התחילו לגלות חוסר נחת נוכח התצוגות על כר הדשא וקלינגר שמע את האוהדים קוראים לו להתפטר.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. אריאל שלום
ההדחה עשתה את שלה. ניר קלינגר/אריאל שלום

קלינגר מונה למאמן הפועל תל אביב ב-5 בנובמבר 2019 והוביל את האדומים לפלייאוף העליון אחרי סיום דרמטי של העונה הסדירה. בעונה שעברה הקבוצה נקלעה למאבקי תחתית, אבל ההנהלה החליטה להמשיך עם המאמן חרף התוצאות המאכזבות, כשהחיזוק שהגיע בינואר מסייע לקבוצה להישאר בליגת העל בסופו של דבר.

העונה הייתה ציפייה שהקבוצה תתברג בצמרת הגבוהה אחרי חיזוק שכלל שחקנים עם הרבה ניסיון בליגת העל, דוגמת עידן ורד, שלומי אזולאי הקשר ולוסיו. פתיחת העונה הייתה טובה כשקלינגר המורחק רואה מהיציע את הקבוצה מנצחת בשני מחזורי הפתיחה ובהמשך גוברת על בית"ר ירושלים והפועל חדרה כדי להצהיר כוונות. אלא שאז החלה הידרדרות והאדומים לא ניצחו מאז ה-23 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully