וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קח אותי אמארה: סטודמאייר מחפש באינסטגרם שידוך עם אישה יהודייה

אחרי שהתגרש מאם ילדיו, עוזר מאמן ברוקלין נטס רוצה להינשא בשנית וכדי לקבל הצעות אף פרסם לגולשים את כתובת המייל שלו. ויש גם הצהרה: "מוכן לחזור לשחק בהפועל ירושלים"

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

אמארה סטודמאייר רוצה להינשא בשנית, ומחפש את האישה המיועדת באינסטגרם: כדורסלן העבר האגדי (39) שרשם קריירת NBA מזהירה, המשיך להפועל ירושלים ומכבי תל אביב ומשמש כיום כעוזר מאמן בברוקלין נטס, סיפר בסוף השבוע בצ'אט עם גולשים באינסטגרם על הניסיונות שלו למצוא שידוך, בתקווה להינשא לבחורה יהודייה.

במהלך הצ'אט, סטודמאייר אף השאיר לגולשים את כתובת המייל שלו כדי לקבל הצעות לשידוך. "אם היא תהיה יהודייה, זה יהפוך את החיים שלי לקלים יותר, כי הוא תבין טוב יותר", הסביר.

שחקן העבר אמארה סטודמאייר. מתוך האינסטגרם של אמארה סטודמאייר, אתר רשמי
דרושה כלה יהודייה. אמארה/אתר רשמי, מתוך האינסטגרם של אמארה סטודמאייר

לאחרונה התגרש סטודמאייר מאלכסיס וולש, אשתו לשעבר ואם ארבעת ילדיו. מאז הוא רווק. "זה קשה, אבל שווה לחכות למשהו טוב", הוא מסביר, וטוען שהתכונה הכי חשובה לו בבת זוג היא כנות. "אני אחד שמבטא את האהבה שלו במעשים. אני תמיד אוהב לתת מעצמי ולתת לאישה שלצידי להרגיש יותר חשובה ממני. אני אוהב שהאישה שלצידי מראה גם לי אהבה דרך כנות וחיבה".

סטודמאייר שהשלים את תהליך הגיור שלו באוגוסט שנה שעברה, ממשיך לקיים אורח חיים יהודי-דתי גם בכובעו החדש בצוות המקצועי של ברוקלין נטס, הקבוצה בה הוא משמש בין היתר כמאמן גבוהים. לדבריו, "אני לא מתגעגע לשום דבר בחיים הקודמים שלי, הפחות שמרניים. עכשיו אני זוכה לעשות את הדבר שאני הכי אוהב, להיות יהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אמארה סטודמאייר עם אשתו לשעבר, אלכסיס וולש. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
סטודמאייר עם אשתו לשעבר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

בנוסף, סטודמאייר הצהיר באופן מעט מפתיע שהוא מוכן לחזור לשחק בהפועל ירושלים. "לא שיחקתי זמן מה, אבל אני מוכן, רק תקראו לי", הבטיח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully