וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה מרוצה: "חשוב שתהיה המשכיות בליגה, אפשר לצאת לדרך חדשה"

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 10:48

המלאבסים מקווים שהניצחון על נוף הגליל בגביע יסמן להם את הדרך ליציאה מהמשבר. נמשכים החיפושים אחר בלם וחלוץ זרים

תקציר: בני סכנין - מכבי פתח תקוה 0:1/ספורט1

במכבי פתח תקוה סימנו אמש (שבת) וי גדול על משחק הגביע בחוץ נגד הפועל נוף הגליל, לאחר שהקבוצה ניצחה בקלילות 0:2 והעפילה לשלב שמינית הגמר. פתח תקוה שמדורגת אחרונה בליגת העל, הגיעה למשחק עם חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים שלה ולכן במועדון שמחו מאוד מהניצחון, וגם על כך שהקבוצה הצליחה לשמור על רשת נקיה, לראשונה מזה שישה משחקים.

"זה ניצחון שיכול להוציא אותנו לדרך חדשה", אמרו בקבוצה, "חשוב שתהיה המשכיות גם בליגה. יש כאן שחקנים טובים והמיקום שלנו בליגה לא בהכרח תואם את התוצאות שהשגנו עכשיו".

ג'יימס אדניי שחקן מכבי פתח תקוה חוגג שער. לילך וייס רוזנברג
אדניי חוגג אתמול בגרין/לילך וייס רוזנברג

לפתח תקוה מצפים כעת שני משחקי ליגה בתוך פחות משבוע, כאשר ברביעי הקרוב, תצא הקבוצה למשחק חוץ בקרית שמונה וביום שני הבא תארח את מכבי תל אביב. המאמן גיא לוזון שנתן אמש מנוחה למספר שחקנים, יקבל בחזרה להרכב גם את אור בלוריאן ולאמק בנדה שריצו אמש עונשי הרחקה.

למרות הנצחון ובלי קשר למהלכי המשחק, נמשכה גם אתמול מחאת האוהדים נגד המאמן גיא לוזון והיושב ראש אבי לוזון, שספגו קללות ונאצות לאורך כל 90 הדקות, מכ-20 אוהדים שהגיעו לאצטדיון גרין. המאמן ספג קריאות "תתפטר, תתפטר", כבר מהדקות הראשונות ועד שריקת הסיום.

במועדון ממשיכים בחיפושים אחר שחקני רכש לקראת החלון בינואר. בקבוצה מנסים לצרף בלם וחלוץ זרים, כאשר על הפרק גם צירוף של ישראלי אחד או שניים לקראת המשך המאבקים בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully