וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכנבוים: "מלכתחילה שמרנו שחקנים ועשינו את החישובים שלנו"

עודכן לאחרונה: 19.12.2021 / 8:26

בהפועל נוף הגליל לא התרגשו מההדחה מהגביע. ראובן גל ששיחק 90 דקות: "זו העונה האחרונה שלי, רוצה לפרוש בכבוד בליגת העל"

תקציר: הפועל באר שבע - הפועל נוף הגליל 0:2/ספורט1

הפועל נוף הגליל שנמצאת בתקופה לא טובה בליגה, סיימה את דרכה בגביע המדינה כבר בסיבוב ח' לאחר שנוצחה אמש (שבת) בביתה 2:0 על ידי מכבי פתח תקוה. כבר על פי ההרכב הראשון והסגל למשחק, אפשר היה להבין שבקבוצה ויתרו למעשה על המפעל במטרה לתת לשחקנים מנוחה ולחלק עומסים לקראת קרב התחתית במסגרת הליגה, נגד הפועל ירושלים בטדי ביום שלישי.

נוף הגליל פתחה רע מאוד את המשחק וכבר בדקה ה-17 נקלעה לפיגור 2:0. המאמן ירון הוכנבוים נתן מנוחה לשחקני הרכב דוגמת סטפן מרינוביץ', ויקי כחלון, סולומון דניאל, פדרו סאס, סתיו נחמני וקווין פרייטר, כאשר כולם יחזרו לסגל במשחק הליגה ביום שלישי. שחקני הרכב נוספים כמו טימותי מוזי, דולב אזולאי ורועי שוקרני, שולבו למשך פרקי זמן קצרים כמחליפים.

שחקן הפועל נוף הגליל, ראובן גל, לפני שלו דניאל, מכבי פתח תקוה. לילך וייס רוזנברג
דקות משחק נדירות. ראובן גל אתמול/לילך וייס רוזנברג

"מלכתחילה שמרנו שחקנים ועשינו את החישובים שלנו מבחינת הסיכון, לאור העובדה שיש משחק גם בשלישי וגם במוצאי השבת הבאה", אמר הוכנבוים בסיום. "אנחנו שלמים עם ההחלטה. שותפו כמה שחקנים שלא זכו לדקה אחת מתחילת העונה וזו היתה הזדמנות טובה לתת להם את הבמה, להוכיח את יכולתם".

מי שפתח אמש בהרכב והשלים 90 דקות הוא הבלם בן ה-37, ראובן גל, שקיבל הזדמנות נדירה העונה להיות על כר הדשא: "קודם כל אני רוצה להודות לראשי המועדון ולירון (הוכנבוים, ר"ב), שנתן לי את הכבוד לשחק בגביע. רצינו לעבור שלב וזה לא צלח כי יש לנו סגל קצר", אמר גל, "המשחק ביום שלישי מאוד חשוב אז נתנו מנוחה למספר שחקנים. אנחנו מתרכזים עכשיו בליגה".

הבלם הוותיק נשאל האם הוא מאמין שנוף הגליל תשרוד העונה בליגה והשיב: "כן, אני מאמין מאוד בצוות ובשחקנים. קורה שיש נפילות וכרגע אנחנו במומנטום לא טוב. אני מאמין שביום שלישי שחקנים יבואו אחרי המנוחה שהם קיבלו ויוכיחו את עצמם. אני בטוח שנשיג את המטרה ונישאר בליגה. סיכמתי עם המנכ"ל גיל ברעם שהעונה הזו תהיה העונה האחרונה שלי, אני רוצה לפרוש בכבוד בליגת העל והכי חשוב לי שהמועדון ישאר בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully