וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

103:109 גדול לוושינגטון ביוטה, 11 נקודות ושיא דקות לדני אבדיה

המשחק שיעצור את המשבר? הצגה של בראדלי ביל עם 37 נקודות סידרה לוויזארדס ניצחון קשה אחרי ארבעה הפסדים רצופים, אבדיה קבע שיא דקות עונתי (30) וקלע בספרות כפולות משחק שלישי ברציפות

דני אבדיה אחרי שיא הדקות העונתי שלו מול יוטה/האתר הרשמי של הוויזארדס

המשחק שיוציא את וושינגטון מהמשבר? הוויזארדס קטעו הבוקר (ראשון) רצף של ארבעה הפסדים רצופים ותקופה רעה של שבעה הפסדים בשמונה משחקים, עם ניצחון חוץ גדול - 103:109 על יוטה, אחת הקבוצות החזקות במערב. בזכות הניצחון, נמנעו הוויזארדס מלרדת למאזן שלילי לראשונה הערב ושיפרו את מאזנם ל-16 ניצחונות לעומת 15 הפסדים.

וושינגטון נהנתה בעיקר מעוד הצגה של בראדלי ביל, שממשיך להסיר חלודה אחרי פתיחת העונה המאכזבת שלו מבחינה אישית. השוטינג גארד קלע 37 נקודות והוסיף 7 אסיסטים, כשהוא מקבל סיוע מעוד שחקן שמהווה נקודת אור בתקופה האחרונה: דני אבדיה. הפורוורד הישראלי הצעיר שסיפק כמה משחקים טובים לאחרונה למרות זמן מוגבל על הפרקט, קיבל אשראי מוגבר מווס אנסלד ג'וניור שהתבטא בשיא דקות עונתי (30), וסיפק עוד משחק מרשים בשני צידי המגרש.

הוא הגיע לספרות כפולות משחק שלישי ברציפות (לראשונה בקריירת ה-NBA) כשסיים עם 11 נקודות (4 מ-5 מהשדה כולל 2 מ-2 מהשלוש, 1 מ-2 מהעונשין), הוסיף 7 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות חסימה וגם שני איבודים, וסיים עם מדד הפלוס/מינוס הטוב בקבוצה (23+). אבדיה סיפק גם רגעים טובים בהגנה, כשהופקד על כוכב הג'אז דונובן מיטשל ועצר אותו בכמה מהלכים מכריעים.

ג'ורדן קלארקסון, יוטה ג'אז. מולו דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Chris Gardne, GettyImages
בהתקפה, בהגנה, בקלאץ'. אבדיה מול גובר וקלארקסון/GettyImages, Chris Gardne
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Eric Espada, GettyImages
התקופה הכי טובה שלו כשחקן NBA. אבדיה/GettyImages, Eric Espada

הרבע הראשון דווקא היה בסימן השטף ההתקפי של יוטה. הוויזארדס שוב נראו חסרי אונים בהגנה וסיימו את הרבע הראשון בפיגור 6, אבל ברבע השני, לא מעט בזכות דני אבדיה, הידקו את ההגנה וחזרו לעניינים. אבדיה רשם דקות טובות עם שתי שלשות בהתקפה והגנה טובה, ושלא כהרגלו ווס אנסלד ג'וניור השאיר אותו על הפרקט לאורך כל הרבע השני, כשהוא חורג מהרוטציה הקבועה שלו. זה סייע לוויזארדס לרדת להפסקה ביתרון של שלוש נקודות.

השיפור ההגנתי נמשך גם ברבע השלישי, כשבהתקפה הוויזארדס מסתמכים על היכולות האישיות של בראדלי ביל, שסיפק את הסחורה שוב ושוב בהתקפות חשובות. אבדיה המשיך לקבל קרדיט גם במחצית השנייה, וברבע האחרון הצמוד נשאר על הפרקט. חמש דקות לסיום, הוא קלע סל חשוב שעצר מומנטום של יוטה והחזיר את היתרון לצד של הוויזארדס, כשהוא מוסיף חטיפה וקליעת עונשין. החל מאותו רגע, הוויזארדס לא שמטו את היתרון. הג'אז לא ויתרו וצימקו למינוס שתיים בדקה האחרונה, אבל שלשת קלאץ' של קנטביוס קולדוול פופ 18 שניות לסיום - כששעון ה-24 הסתיים - הבטיחה סופית את הניצחון.

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, מול בויאן בוגדנוביץ', יוטה ג'אז. Chris Gardner, GettyImages
ממשיך להוריד חלודה. ביל מול בוגדנוביץ'/GettyImages, Chris Gardner

מלבד ביל (שסובב את הקרסול ברבע השלישי אבל המשיך לשחק ולהצטיין) ואבדיה, גם ראול נטו רשם משחק מצוין עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים מהספסל. קולדוול פופ הוסיף 13, וגם מונטרז הארל הגיע לספרות כפולות עם 11. בצד השני, דונובן מיטשל סיים עם 32 נקודות ו-5 אסיסטים, בויאן בוגדנוביץ' הוסיף 18 ורודי גובר תרם 11, 19 ריבאונדים ו-6 חסימות, אבל זה לא מנע מהג'אז הפסד שני רצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully