וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד ריגש את מכבי חיפה: "הלוואי שהמשחק הזה ישחרר אותו"

19.12.2021 / 9:06

האלופה קיבלה ביטחון מהיכולת של שחקני הספסל ומקווה שגם הבלם שמעמדו בירידה ינצל את השער שכבש כדי לחזור לעצמו. השחקנים התלוננו על כר הדשא: "זה פוגע בנו". שהר, אשכנזי ודהן המועמדים העיקריים לעזוב אם יגיע חיזוק בינואר

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

1. מכבי חיפה ממשיכה לנצח בצורה משכנעת בכל המסגרות. אתמול (שבת) גברו הירוקים 0:2 על הפועל ירושלים בסיבוב ח' של גביע המדינה, ולמרות שבקבוצה לא אהבו את ההחמצות המרובות, החמיאו לשחקנים על הגישה שהפגינו. "היה חשוב לא להוריד רגל מהגז גם במשחק גביע כשכולם מסביב דיברו על כמה יילך לנו בקלות", אמר שחקן בקבוצה, "ידענו שאם נגיע בתחושה הזו נופתע ולכן מהרגע הראשון הגענו מוכנים ואגרסיביים".

בקבוצה החמיאו למחליפים בראשם השוער המחליף רועי משפתי ששוב כמו במשחק נגד פיינורד הציג יכולת טובה. גם הקשר הצעיר מאור לוי קיבל שבחים. "דיברו הרבה על הסגל שלנו, אבל אנחנו מוכיחים שגם כשהמחליפים מתבקשים למלא חוסרים, הם עושים את זה בצורה טובה מאוד, וזה נותן הרבה ביטחון להמשך", אמרו בקבוצה.

דין דוד עם עומר אצילי מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
לא מורידים רגל מהגז. אצילי ודין דוד/ברני ארדוב

2. במוקד המשחק אתמול עמד עופרי ארד. הבלם שעבר טרגדיה אישית השנה איבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת שון גולדברג, ולכן ידע שההזדמנות שקיבל אתמול ב-11 חשובה ביותר. ארד כבש שער מצוין בוולה, והיה במרכז העניינים גם בשל ספק נגיעת יד בדקות הסיום שיכולה הייתה לגרום לפנדל לטובת הפועל ירושלים. בחיפה שיבחו את ארד שידע לשים את התקופה הרעה בצד ולעלות אמש לתחושתם עם הרבה ביטחון ואופי. ארד הקדיש את השער לאביו המנוח עודד וגרם להרבה אנשים במועדון להתרגש מאוד. "כולנו ראינו מה עופרי עובר, אנחנו יודעים כמה זה לא פשוט עבורו", סיפר אחד מחבריו לקבוצה. "הלוואי שהמשחק אתמול ישחרר אצלו הרבה דברים, כי הוא שחקן חשוב מאוד לכולנו".

עוד בוואלה!

יצאו בזול: מכבי חיפה ניצחה 0:2 את הפועל ירושלים בגביע

לכתבה המלאה
עופרי ארד מכבי חיפה חוגג. ברני ארדוב
ייצא לדרך חדשה? עופרי ארד אתמול/ברני ארדוב

3. בחיפה התעסקו בסיום המשחק בעיקר במצב הדשא באיצטדיון הביתי. גם השחקנים וגם אנשי הצוות המקצועי שוחחו על העניין בסיום המשחק ובמועדון יפנו להנהלת האצטדיון כדי לבחון אפשרויות לשיפור המשטח. לפי השחקנים הדשא מלא בחורים וכן לא צפוף מספיק, מה שמקשה לשחק עליו. "המצב של הדשא נוראי", אמר גורם במועדון, "חייבים לעשות עם זה משהו, כי זה פשוט פוגע בנו".

כר הדשא באצטדיון העירוני בחיפה, במשחקה של מכבי חיפה מול הפועל ירושלים. ברני ארדוב
פנו להנהלת האצטדיון. כר הדשא בחיפה אתמול/ברני ארדוב

4. למרות המצב המצוין בקבוצה, יש גם שחקנים שמאוכזבים ממעמדם, בראשם בן שהר ויובל אשכנזי. האחרון נכנס לכמה דקות בודדות בעוד שהר לא קיבל ולו דקה אחת. למרות מיעוט הדקות שלו, החלוץ לא מעוניין לעזוב את הקבוצה, מה גם שמשפחתו התאקלמה היטב בבנימינה וילדיו כבר התאקלמו במוסדות חינוכיים במקום. שהר רוצה להיאבק על מקומו, אבל לפי שחקנים בקבוצה המיודדים איתו, לא מבין כיצד ייתכן שעד כה לא קיבל ולו פעם אחת הזדמנות של כמה משחקים ברצף כדי להיכנס לעניינים.

לפי שחקנים בקבוצה, שהר ראה את גודסוויי דוניו ודין דוד מקבלים צ'אנס לשחק כמה משחקים ברצף ומרגיש שרק הוא לא זכה לזה. בחיפה עדיין לא ממהרים להודיע לשחקן שהוא רשאי לחפש קבוצה, אך אם יגיע שחקן התקפה כמו מאוויס צ'יבוטה או אחרים, שהר אכן יתבקש לחפש קבוצה על מנת לפנות מקום בתקציב שכן במצב הנוכחי חיפה לא תוכל לעמוד בתנאי רשת הביטחון של משרד האוצר. מלבד שהר גם אורי דהן ואשכנזי יקבלו הודעות דומות אם יגיעו מחליפים. "לא נשחרר אף אחד בלי שיגיעו מחליפים, אבל בהחלט אם נצטרך לשחרר שחקנים, אלו השלושה שככל הנראה יקבלו את ההודעות", מודה גורם בכיר במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully