וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה התלוננו: "קשה לפתח משחק על כר דשא גרוע כזה"

18.12.2021 / 17:05

אכזבה באלופה ממצב הדשא באצטדיון, פלאניץ' יחמיץ את סכנין. ארד סיפק רגע מרגש ב-0:2 על הפועל ירושלים: "הבטחתי לעצמי שברגע שאבקיע, אקדיש את הגול לאבא שלי"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל ירושלים 0:2/ספורט1

מכבי חיפה צלחה היום (שבת) את סיבוב ח' בגביע המדינה עם ניצחון 0:2 על הפועל ירושלים, בתום משחק חד צדדי לחלוטין שבו אלופת המדינה הייתה יכולה להבקיע עוד הרבה שערים, אולם הכפילה את יתרונה רק שניות לפני שריקת הסיום. עופרי ארד ודין דוד שלחו את הירוקים לשמינית הגמר, שלושה ימים לפני המפגש עם הפועל חדרה (שלישי, 20:30 בספורט4).

בוגדן פלאניץ' ספג כרטיס צהוב ויחמיץ את בני סכנין, אך יוכל לשחק נגד מכבי תל אביב. מעבר לכך, במהלך המשחק עומר אצילי סימן תנועת השתקה לעבר אוהדי הפועל ירושלים אחרי שקבוצתו עלתה ליתרון, כיוון שספג מהם קללות.

במכבי חיפה התלוננו על מצבו של כר הדשא באצטדיון העירוני. גורמים בקבוצה אף אמרו: "קשה לפתח משחק על כר דשא גרוע כזה".

עומר אצילי חוגג עם מוחמד אבו פאני מכבי חיפה. ברני ארדוב
השתיק את אוהדי הפועל ירושלים. עומר אצילי/ברני ארדוב

המאמן ברק בכר סיכם את הניצחון: "המטרה הושגה למרות המון החמצות, בעיקר במחצית השנייה. שיחקנו מול קבוצה בליגת העל, עשינו את זה בצורה טובה. ברור שכשאתה מוביל 0:1 ומחמיץ כל כך הרבה, אתה יכול לספוג בצד השני. הכושר הגופני הוכח כטוב היום, היה קצב טוב כמעט כל המשחק".

על עופרי ארד: "הוא שחקן בית, שחקן משמעותי. השנה הוא עבר פציעה וכולנו יודעים מה הוא עבר. הוא שיחק היום וכבש לשמחת כולם. בטוח שהוא ימשיך ככה".

בכר הוסיף: "בלי קשר לתוצאות, אני חושב שאנחנו משחקים טוב. יש עלינו עומס גדול, זה לא מובן מאליו. אנחנו לא מזלזלים, היו הרבה החמצות. שמח שזה הסתיים טוב".

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה חוגג שער. ברני ארדוב
חיכה לרגע הזה. עופרי ארד/ברני ארדוב

עופרי ארד, שהקדיש את השער שלו לאביו המנוח, אמר: "הבטחתי לעצמי שברגע שאתן גול אקדיש אותו לאבא שלי ואני שמח שזה קרה. במיוחד שכל המשפחה שלי הייתה ביציע. הגול זה רק בונוס, אני שמח שניצחנו את המשחק".

לשאלה האם הוא השתלט על הכדור בידו: "לא הרגשתי את זה, אישרו את השער וזה מה שחשוב. בסופו של דבר אני רוצה לשחק בכל משחק, אעשה הכול כדי לפתוח. מכבד את ההחלטה של המאמן, חובת ההוכחה עליי".

על המשחק הבא מול חדרה: "מכבי חיפה זה מועדון שתמיד מנסה ללכת על כל התארים, נעשה את כל ההכנות האפשריות למשחק הקרוב".

זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הפועל ירושלים לא הצליחה להתמודד עם האלופה/ברני ארדוב

מאמן המפסידה זיו אריה אמר: "לא מחפש הגדרות למשחק הזה. זה דומה לכל מה שקרה איתנו בליגה. נראים טוב בחצי הראשון ויוצאים להרבה התקפות מעבר. אבל רכים בהתקפה האחרונה, אנחנו לא מנצחים מאבקים וזו התוצאה. זה הסיפור שלנו השנה, אנחנו נראים טוב ולא תכליתיים".

היו ארבעה חילופים בגלל כמה דברים שלא אהבתי וגם חלקם היו כתוצאה ממהלך המשחק. זה לא מספיק, אנחנו צריכים להבקיע שערים ולשחק בשביל לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully