וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל עלתה שלב בגביע הצרפתי עם 1:3 על אוקזר, טרואה הודחה

האלופה ניצחה בביתה את האלופה מ-1996 שנמצאת כיום בצמרת הליגה השנייה, טרואה הפסידה 4:2 בפנדלים לנאנסי שסיימה את המשחק בשמונה שחקנים

המשחק בין פריז FC לבין ליון פוצץ בשל התפרעות אוהדים/ספורט1

משחקי הסיבוב התשיעי בגביע הצרפתי נמשכו הערב (שבת) עם עלייתה של ליל לשלב 32 האחרונות אחרי 1:3 ביתי על אוקזר. אלופת צרפת מ-1996 נמצאת במקום השלישי בליגה השנייה וקיוותה להפתיע את האלופה הנוכחית, אבל אנג'ל גומס (23), ג'ונתן דייויד (33) וזקי צ'ליק (39) סגרו עניין עוד במחצית הראשונה, כשאוקזר הסתפקה בשער מצמק של רמי דוגימון (48).

אנג'ל גומס שחקן ליל חוגג שער. Sylvain Lefevre, GettyImages
אחרי השער בליגת האלופות, יש לו אחד גם בגביע הצרפתי. אנג'ל גומס/GettyImages, Sylvain Lefevre

נאנט ניצחה בפנדלים את סושו, קלרמון הביסה 0:4 את באס ד'אביניון החובבנית, והקבוצה היחידה מהליגה הבכירה שהודחה היום על ידי יריבה מליגה נמוכה יותר היא טרואה. נאנסי, נועלת טבלת הליגה השנייה, השוותה ל-1:1 בדקה ה-64 למרות ששיחקה ב-10 שחקנים ועד לשריקה האחרונה ספגה עוד שני אדומים, אבל למזלה הפעם אין הארכה בגביע והמשחק עבר ישר לדו-קרב מהנקודה הלבנה. שם הנחיתות המספרית המשמעותית של שלושה שחקנים לא השפיעה, טרואה החמיצה פעמיים ונאנסי עלתה עם 2:4 בפנדלים.

במשחק האחרון של שבת ראן ניצחה 0:1 את לוריין המידרדרת, שהפסידה משחק שביעי ברציפות בכל המסגרות. ווארמד אומרי כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-21.

  • עוד באותו נושא:
  • ליל
  • טרואה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully