וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תנועה בלי כדור ומשחק לחץ: הדגשים של קרסטאיץ' לפני מרמורק

18.12.2021 / 16:58

מאמן מכבי תל אביב צפוי להציג בבכורה שלו בגביע (ראשון, 20:00) הרכב הדומה לזה שפתח מול אלשקרט. סגל חסר ליריבה מליגה א' שתחתים בלם חדש על סמך האימון במוצ"ש

מיטש גולדהאר מדבר במסיבת עיתונאים של מכבי תל אביב/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: אביעד בללי

מכבי תל אביב

מכבי תל אביב צפויה לעלות מחר (ראשון, 20:00) למשחק מול הפועל מרמורק בגביע המדינה בהרכב דומה לזה שפתח מול אלשקרט בסיום שלב הבתים של הקונפרנס ליג. זה יהיה משחק הבכורה של מלאדן קרסטאיץ' על הקווים והוא יצפה לראות משחק הרבה יותר טוב מזה שהיה מול הארמנים לפני תשעה ימים, ביום בו שחקני הקבוצה קיבלו את הבשורה על החתמתו.

קרסטאיץ' יערוך הערב את האימון השלישי שלו בסך הכל בקרית שלום והוא שם הרבה דגש על תנועה בלי כדור ומשחק לחץ גבוה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, מאור קנדיל, עידן נחמיאס, מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, עדן שמיר, עידו שחר, אבי ריקן, אילון אלמוג, מתן חוזז, אוסמה חלאיילה.

אילון אלמוג שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הזדמנות להרשים את המאמן החדש. אילון אלמוג/אריאל שלום

הפועל מרמורק

מנגד, אצל היריבה מליגה א' מתרגשים מאוד לקראת המשחק בבלומפילד. הפועל מרמורק סובלת מחיסורים רבים בשל פציעות וגם הבלם דור אלברמן (אח של גל אלברמן) יחמיץ את המשחק בגלל כרטיס אדום שספג בניצחון על בני אילת. הקבוצה ממוקמת חמישית במחוז הדרומי ונמצאת בתקופה טובה, אך ההיעדרויות הרבות יקשו עליה לעשות את ההפתעה המרעישה עליה חולמים ברחובות.

הסיפור המיוחד מבחינת האורחת הוא שבשל החיסורים הרבים בהגנה, יערכו הערב שני בלמים מהליגה הלאומית את האימון המסכם ובסיום יחליט המאמן דוד מרטן את מי הוא רוצה להחתים. מדובר כאמור באימון ראשון שיקיימו השניים, כך שבכל מקרה מחר בבלומפילד תהיה זו הופעת בכורה עבור הבלם שייבחר. בקבוצה אמרו היום: "מתוך מאה איש שיצטרכו להמר על התוצאה, כולם יגידו שמכבי תל אביב עוברת לשלב הבא. לנו יש רק מה להרוויח במשחק כזה".

הרכב משוער: עמית קרן, אלעד אשרם, ים ששון, אשר מששה, אורי אשרם, יונתן טפר, הימנוט זריהון, דייגו ניקולייבסקי, זוהר אביסרור, מתן בית יעקב, שחר שפייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully