וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב חוזרת לכפר בלום

המחזור העשירי בליגת העל: אחרי שישה הפסדי יורוליג רצופים, יצאו הצהובים למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון (17:30). טיילור, קלויארו וריינולדס מחוץ לסגל. הפועל חיפה תארח את הפועל באר שבע (19:10)

יאניס ספרופולוס מסכם את ההפסד לאנאדולו אפס/צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: אסף דרורי

משחקי המחזור העשירי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון). במוקד המחזור יעמוד משחק הצמרת עם הניחוח של פעם בו תארח הפועל גליל עליון את מכבי תל אביב שתחזור לאולם בכפר בלום, בו איבדה אליפות בשנת 1993, כשהיא עמוק במשבר. הפועל חיפה והפועל באר שבע יפגשו ברוממה במשחק בו המנצחת תבטיח את מקומה ברבע גמר גביע המדינה.

שחקן מכבי תל אביב סקוטי ווילבקין עם דרק וויליאמס. דני מרון
מכבי תל אביב תתאושש על חשבון הגליל? וויליאמס עם ווילבקין/דני מרון

הפועל גליל עליון - מכבי תל אביב (17:30)

הנתונים: 43 פעמים הגיעה מכבי תל אביב למשחק חוץ נגד הפועל גליל עליון במסגרת הליגה (עונה סדירה ופלייאוף) והמאזן עומד על 13:30 לטובתה. הפעם האחרונה שהצהובים הפסידו בכפר בלום הייתה במרץ 2007, 89:90, כשעל סל הניצחון אחראי גילי מוסינזון. במפגש האחרון בין הקבוצות גברה גליל עליון על מכבי תל אביב 72:77, במה שעזר לה להישאר בליגה על המגרש, אך לא עזר לה באמת לשרוד.

במרכז ההתמודדות: יאניס ספרופולוס. המאמן היווני של מכבי תל אביב מגיע בנקודת השפל הגדולה ביותר שלו מאז מונה למאמן הקבוצה, והוא לא יכול להרשות לעצמו הפסד בכפר בלום.

בכמה מילים: פתיחת העונה הנהדרת של גליל עליון נעצרה בשבוע שעבר נגד הפועל חולון בחוץ, אלא שהאדומים מדורגים עדיין בצמרת הטבלה עם שישה ניצחונות מתשעה משחקים ונחושים לרשום ניצחון גדול על מכבי תל אביב כשכפר בלום אמור להיות מלא לחלוטין. האדומים צירפו את כרם משעור שצפוי להיות בסגל למשחק. מנגד במכבי תל אביב לא הצליחו להתאושש מהמשבר שפוקד אותם ביורוליג, כשהפסידו השבוע פעמיים לפנרבחצ'ה ואנדולו אפס. כשברקע האפשרות הריאלית לביצוע שינויים, ובהמשך השבוע משחק קשה מאוד בסנט פטרסבורג, מכבי לא רוצה להסתבך בצפון הארץ. קמרון טיילור, אנג'לו קלויארו וג'יילן ריינולדס לא נרשמו בסגל הצהובים.

עוד בוואלה!

אווירת סוף שנה: הערב המייאש שמכבי תל אביב לא הייתה זקוקה לו

לכתבה המלאה
קאדים אלן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
התרסק במשחק הקודם. אלן/ברני ארדוב

הפועל חיפה - הפועל באר שבע (19:10)

הנתונים: פעמיים בלבד נפגשו הקבוצות במסגרת ליגת העל, כשבשני המשחקים ניצחה הפועל חיפה. קאדים אלן התרסק במשחק הקודם בגן נר עם 6 נקודות ב-3 מ-16 מהשדה, כשהוא משתווה במקום השני העונתי בהחטאות במשחק אחד לאייק אייריבו, קריס קלייברן ודיאנטה גארט. השחקן היחיד שהחטיא יותר משחק בהפועל באר שבע - נטע סגל שהחטיא 14 זריקות בהפסד בנס ציונה. בשמונת המשחקים לפני שהגיע כריסטופורוס ליבאטודיס זרקה הפועל באר שבע 28.7 שלשות למשחק, במשחקו הראשון היא הרימה רק 16.

במרכז ההתמודדות: קאדים אלן. הסקורר הנהדר של הפועל חיפה מגיע אחרי משחק נורא נגד גלבוע/גליל וירצה לעזור לקבוצתו למשוך את הרצף החיובי במשחק חשוב מאוד נגד באר שבע.

בכמה מילים: שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים הרימו את הפועל חיפה מהאזור המסוכן והיא נמצאת במרחק ניצחון אחד על הפועל באר שבע כדי להבטיח את מקומה בתוך השמינייה הראשונה ולהיכנס לרבע גמר גביע המדינה. בחיפה שיבחו השבוע את המאמן אלעד חסין שהצליח להפוך את המומנטום של הקבוצה, וגם את גרגורי ורגאס ו-וויל ריימן שנמצאים בתקופה טובה מאוד. בהפועל באר שבע ממשיכים להתרגל למאמן הקפריסאי כריסטופורוס ליבאדיוטיס ומגיעים למשחק החשוב נגד הפועל חיפה בתחושה שהם מסוגלים לעשות את העבודה. ניק הורנבסי יתלבש למשחק במקום ג'וניור איטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully