וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלג'יראים שהחרימו את גרנט לא לבד: שחקנים מחקו את דגל ישראל מחולצתם

חלק מכוכבי העבר של מדינות ערב שלקחו חלק במשחק הראווה שבו אימן גרנט, מחקו באופן ידני את דגל ישראל לפני שריקת הפתיחה

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 1:3/ספורט 1

שלושת השחקנים האלג'יראים שהיו אמורים ליטול חלק במשחק ראווה שנערך בין כוכבי העבר של מדינות ערב לבין אגדות עבר מהעולם ונטשו אחרי שגילו שאברהם גרנט יאמן את אגדות העולם לא לבד. מלבד השלושה שהחליטו לעזוב את האצטדיון כאות מחאה על כך שמאמן ישראלי עומד על הקווים, מספר שחקנים בנבחרת מדינות ערב שהחליטו להישאר להתמודדות מחקו את דגל ישראל מחולצתם כאות מחאה.

שחקני שתי הקבוצות לבשו חולצות שעליהן הופיעו כל המדינות הרשומות בפיפ"א, ובהן גם ישראל. אלא שחלק מאותם שחקנים בחרו למחוק באופן ידני את דגל ישראל מחולצתם עוד לפני שריקת הפתיחה. בין השחקנים ניתן למצוא את הסעודי נוואף אל טמיאט, הסורי פיראס אל חטיב, העירקי מחמוד יוניס והעיתונאי הקטארי מוחמד סעדון שלקח גם הוא חלק במשחק.

האקט המחאתי של אותם שחקנים זכה לתגובות רבות בטוויטר, כשחובבי כדורגל ערבים רבים שיבחו את השחקנים על המעשה.

בנבחרת כוכבי העבר הבינלאומיים ניתן היה למצוא שמות כמו חאבייר מסצ'רנו, לות'ר מתיאוס, יאיאה טורה, יורי דז'ורקף, מרסל דסאי, קאפו, אנדרה פירלו, נונו גומש ובין השאר, גם גרנט - שנרשם כמאמן וגם כשחקן.

בנבחרת של כוכבי מדינות ערב אגב, נרשמו ראש פיפ"א ג'יאני אינפנטינו כאחד משחקני הנבחרת, כך גם לא אחר מאשר השייח' חמד בן ח'ליפה אאל ת'אני - אמיר קטאר. שופט העבר האגדי פיירלואיג'י קולינה נמנה בין שופטי המשחק יחד עם מאסימו בואסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully