וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס יעבור בדיקת MRI, לברון: "ברור שאני מודאג, אבל נקווה לטוב"

עודכן לאחרונה: 18.12.2021 / 10:12

כוכב הלייקרס נפצע בברך בהפסד למינסוטה, ווגל: "מקווים שלא מדובר במשהו חמור". תומאס אחרי הבכורה המחודשת: "אני יכול לעזור ללברון"

דאגה בלוס אנג'לס לייקרס בעקבות פציעתו של כוכב הקבוצה אנתוני דייויס בהפסד למינסוטה טימברוולבס הלילה (בין שישי לשבת). הפורוורד שקלע תשע נקודות הספיק לשחק 20 דקות לפני שנפצע, ירד לקבל טיפול בחדר ההלבשה ולא שב עוד לפרקט.

דייויס נפצע בברך שמאל ויעבור MRI שתקבע את חומרת פציעתו, ולכמה זמן ייעדר. "אני מקווה מאוד שמדובר בפציעה קטנה, ושאנתוני ישוב לסגל במהרה", אמר פרנק ווגל בנושא.

על פי דיווחים בארצות הברית, דייויס עבר בדיקה ראשונית שלא העלתה ממצאים מדאיגים, אך הוא ייבדק פעם נוספת לפני שיוחלט על אופן הטיפול בו. "אני תמיד מודאג כשהוא נפצע", הודה חברו לברון ג'יימס. "שאלתי אותו איך הוא מרגיש, והוא אמר שהוא יהיה חכם יותר מחר אחרי הבדיקה. אז כל מה שנותר לנו הוא פשוט להמתין ולקוות לטוב".

בלייקרס אמנם מאוכזבים מהפציעה של דייויס ומההפסד לוולבס, אך יכולים להיות מעודדים מהבכורה המחודשת של הגארד הוותיק אייזאה תומאס, שבבכורה המחודשת במדי הלייקרס סיים כקלע המוביל של הקבוצה עם 19 נקודות מהספסל, זאת לאחר שהוחתם על חוזה זמני לעשרה ימים. "כשאני בריא אני יכול לעזור ללייקרס וללברון", אמר תומאס הנרגש בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully