וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: כרם משעור חתם עד לסיום העונה

18.12.2021 / 9:51

הפורוורד (30, 1.98) ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה מצטרף לשורות הקבוצה מכפר בלום אחרי שהתאמן במדיה בחודש האחרון. צפוי לערוך את הבכורה שלו כבר ביום ראשון נגד מכבי תל אביב

הפועל גליל עליון הודיעה היום (שבת) על החתמתו של הפורוורד כרם משעור עד לסיום העונה. משעור, ששיחק בעונה שעברה בהפועל חיפה, מתאמן בשורות הקבוצה מכפר בלום בחודש האחרון, כשלפני כן ניסו מספר קבוצות בליגת העל להחתימו. משעור צפוי להיות בסגל הקבוצה לקראת המשחק מחר (17:30) נגד מכבי תל אביב.

שחקן הפועל גליל עליון כארם משעור. אתר רשמי, אתר רשמי
חתם עד לסיום העונה. משעור/אתר רשמי, אתר רשמי

משעור (30, 1.98) הוא בוגר מחלקת הנוער של של עמק יזרעאל ששיחק במכללות באוניברסיטת UNLV ומורהד סטייט. בשנת 2015 חזר לישראל לבני הרצליה והיה לאחד ממצטייני ליגת העל במשך שנתיים, מה שהוביל את מכבי תל אביב להחתים אותו. אחרי עונה במדי הצהובים עבר להרצליה אך לא עזר לה להישאר בליגה. בקיץ 2019 יצא לצרפת ושיחק במדיי אוברהופן מהליגה השנייה, כשרגע לפני פרוץ הקורונה הצטרף להפועל תל אביב. בעונה שעברה שיחק במדי הפועל חיפה ורשם 10.5 נקודות ו-3.9 ריבאונדים בממוצע למשחק.

הקבוצה של ברק פלג פתחה את העונה בצורה נהדרת ואחרי תשעה מחזורים ממוקמת במקום הרביעי בטבלה עם שישה ניצחונות מול שלושה הפסדים וכבר הבטיחה את מקומה ברבע גמר גביע המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully