וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: דרבי ראשוני ברבע גמר הגביע, דימונה עלתה לאחר דרמה

הדרומיים מהבית התחתון הפתיעו את הקבוצה מהבית העליון בתום 2 הארכות ודו קרב פנדלים. בהגרלה שנערכה נקבע כי מכבי והפועל ראשון לציון ייפגשו בשלב הבא

ארבעה משחקים נעכו היום (שישי) במסגרת שלב שמינית הגמר בגביע המדינה. מכבי דימונה (מהבית התחתון) ומ.כ חולון (מהבית העליון) סיפקו משחק מרתק, שנגרר לשתי ההארכות (אחרי 28:28 בתום המועד החוקי, 32:32 בסיום ההארכה הראשונה ו-35:35 בתום השנייה), ובסיום - בדו קרב פנדלים שבו ניצחה מכבי דימונה 12:13. שלו אלימלך (כבש את שער הניצחון בפנדלים) הבקיע 7 שערים במאה אחוזים עבור דימונה. דוראל בן סעדון הוסיף 6, התאומים שון ורואי סולומון שרשמו משחק בכורה העונה לאחר שסיימו השעיה כבשו 5 ו-2 שערים, בהתאמה. בדימונה ציינו כמצטיין את השוער ניר אדרי, שגם עצר את הפנדל האחרון של חולון, שבשורותיה - אור לוי הצטיין עם 15 כיבושים. לידור פסו הוסיף 7. עמית ריינסברג 4.

מכבי קרית מוצקין ניצחה את הפועל חבל אילות 25:26, כאשר אורן כהן כבש שער ניצחון בשניות הסיום. א.כ נס ציונה גברה 32:33 על מ.כ באר שבע. בני הרצליה גברה על הפועל קרית אונו 29:36 (בן ליברטי כבש 9 שערים וברק קרמון 8 ברשימת המובילים של הרצליה. באונו - דאליבור סוקיץ' 8 וטאריק קסומוביץ' 6).

שחקן א.כ. נס ציונה אופיר כהן. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
גם נס ציונה תהיה ברבע הגמר. אפיר כהן/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

בהגרלת רבע הגמר שנערכה מיד לאחריהם נקבע - דרבי ראשוני ביום רביעי הקרוב, כאשר האלופה מכבי תארח את הפועל. מחזיקת גביע המדינה הפועל אשדוד תארח את א.כ נס ציונה. א.ס רמת השרון תארח את מכבי קרית מוצקין, ומכבי דימונה - שגברה היום בתום שתי ההארכות ודו קרב פנדלים על מ.כ חולון - תארח את בני הרצליה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדוריד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully