וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד עוואד חוזר להרכב מכבי פתח תקוה, נוף הגליל תפתח בהרכב משני

עודכן לאחרונה: 17.12.2021 / 20:07

הצפוניים יארחו את מכבי פתח תקוה, מתן עמבר צפוי לפתוח בשער, גם לביא שוקרון וראובן גל אמורים לפתוח (שבת, 17:30)

סיבוב ח'הסתיים18/12/2021
הפועל נוף הגליל
    2:0
    • (7) אדני
    • (17) אדני
    מכבי פתח תקוה

    הפועל נוף הגליל

    הפועל נוף הגליל תארח מחר (שבת) את מכבי פתח תקוה, במפגש ישיר של קבוצות ליגת העל בסיבוב ח' של הגביע. מאמן הקבוצה ירון הוכנבוים מתכנן לתת מנוחה למרבית שחקני ההרכב, בעיקר בשל העובדה שבשבוע הבא מצפים לקבוצה שני משחקי ליגה בתוך ארבעה ימים. ביום שלישי תצא נוף הגליל למשחק חוץ חשוב בליגה נגד הפועל ירושלים בטדי ובשבת תארח את מכבי נתניה.

    "אנחנו לא צריכים לחשוב יותר מדי לקראת המשחק, צריך לבוא ולעבוד ולתת תפוקה במגרש וזה מה שאנחנו מצפים מהשחקנים", אמר המאמן הוכנבוים לקראת המשחק. "הליגה מבחינתנו יותר חשובה, בעיקר לאור העובדה שיש לנו סגל קצר. אנחנו נעלה עם שחקנים שאנחנו רוצים לתת להם הזדמנות, כאלה שפחות שיחקו לאחרונה ויש להם הזדמנות להוכיח את עצמם", הוסיף המאמן.

    הרכב משוער: מתן עמבר, ראובן גל, דיוויד אקווה, ירין פרץ, רועי שוקרני, אלעד שחף, עודד צקול, לביא שוקרון, והיב חביבאללה, בר כהן, ויליאם קיזיטו.

    אלעד שחף שחקן הפועל נוף הגליל. אריאל שלום
    צפוי לפתוח בקישור. שחף/אריאל שלום

    מכבי פתח תקוה

    האורחת שמדורגת אחרונה בטבלה, תגיע לאצטדיון גרין בהרכב חסר מאוד, ללא לאמק בנדה ובן רייכרט המורחקים וללא הבלם אור בלוריאן המוצהב. המאמן גיא לוזון, צפוי לפתוח עם הרכב חזק ולמרות המצב הקשה בטבלה, והעובדה שביום רביעי יש גם משחק חוץ נגד הפועל קרית שמונה בליגה, במועדון מייחסים חשיבות גדולה גם למפעל הגביע.

    מרכוס דיניז צפוי למלא את מקומו של בלוריאן במרכז ההגנה, ומי שאמור לשוב להרכב לראשונה מזה חודש, הוא החלוץ מוחמד עוואד, שהחלים לחלוטין מהפציעה ממנה סבל, כאשר גם שלו דניאל אמור לפתוח בהתקפה.

    הרכב משוער: אריק ינקו, ינון אליהו, דניאל פלשר, מרכוס דיניז, מוחמד הינדי, ארד בר, איתן אזולאי, עמית מאיר, ג'יימס אדניי, מוחמד עוואד, שלו דניאל

    הרכבי הקבוצות

    שופט: יגאל פריד
    אצטדיון: גרין

    משחקי הגביע ביום ראשון (20:00):

    בית"ר ירושלים - הפועל עפולה
    בית"ר תל אביב בת ים - הפועל באר שבע
    מכבי תל אביב - הפועל מרמורק

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully