וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל חיפה שחררו לחץ: "בגביע זוכרים רק את מי שעולה שלב"

17.12.2021 / 8:50

אלישע לוי ושחקניו נזקקו לבעיטות הכרעה מ-11 מטר כדי להדיח את הפועל כפר סבא, אך שחקן קבוצה הבהיר: "לפעמים כדי לצאת ממשבר צריך לנצח עם השיניים". מחמאות למחליפים כהן ומשפתי, זמיר הוחלף לבקשתו מחשש לעומס

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הרבה אוויר השתחרר אצל אנשי ושחקני הפועל חיפה אמש (חמישי) בתום הניצחון בדו קרב הפנדלים על הפועל כפר סבא מהליגה הלאומית. החניכים של אלישע לוי הגיעו למשחק בתקופה לא טובה בלשון המעטה וידעו שהפסד והדחה מהגביע מול קבוצה מליגת המשנה יגבירו משמעותית את המשבר, ולמרות שלא הצליחו לנצח בתום 120 דקות ונזקקו לשער שוויון יפהפה של חנן ממן ולבעיטות הכרעה מ-11 מטר כדי להעפיל שלב, טענו בחיפה שמדובר בניצחון שייתן הרבה ביטחון לשחקנים לקראת ההמשך בליגה.

"לפעמים כדי לצאת ממשברים צריך לעשות את זה בשיניים", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "בגביע זו לא קלישה, באמת אף אחד לא זוכר איך עלית, אלא רק שאתה בשלב הבא וזה מה שעשינו".

נועם כהן, מגן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
בתמונת ההרכב למשחק נגד נתניה בליגה. נועם כהן/לילך וייס רוזנברג

בקבוצה החמיאו מאוד לנועם כהן ולגיא משפתי, שנכנסו אל כר הדשא בפיגור 1:0, אך שינו את המומנטום, היו בין המצטיינים במגרש וגם כבשו מהנקודה הלבנה בדו קרב, כשמשפתי כבש את השער המכריע. כהן ומשפתי נכנסים לתמונת ההרכב גם למשחק מול מכבי נתניה בשבוע הבא וזאת לאחר שאיבדו ממעמדם במשחקים האחרונים. גם חנן ממן זכה לשבחים אחרי שכבש משחק שני ברציפות וכן בלט השוער טל בומשטיין, שרשם עוד משחק טוב וגם סיפק הצלה בדו קרב מ-11 מטר.

נס זמיר, הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
הדאיג את האוהדים וגם דאג להרגיע. נס זמיר/לילך וייס רוזנברג

אגב, במהלך ההארכה החסירו פעימה אוהדי חיפה לאחר שנס זמיר הוחלף וזאת על אף שבעצמו נכנס כמחליף, אלא שבסיום הבהיר השחקן שהוא רק חזר מפציעה ארוכה ושהוא אינו יכול לשחק כמות כזו של דקות ועל כן ביקש להתחלף כשהרגיש שמתחיל להיווצר עומס על הרגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully