וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "סבלנו כדי לעבור שלב. השחקנים גילו חוסן מנטלי"

מאמן הפועל חיפה לאחר הניצחון בפנדלים על הפועל כפר סבא: "היינו ללא ביטחון לאחרונה, נתקן את עצמנו". אורי גוטמן: "מאמץ אדיר, חבל שלא כבשנו את השני"

תקציר: הפועל ירושלים - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

כמו בעונה שעברה, גם הפעם הפועל חיפה נזקקה לדו-קרב מהנקודה הלבנה כדי להעפיל לשמינית גמר גביע המדינה. הקבוצה של אלישע לוי נקלעה לפיגור ביתי מול הפועל כפר סבא מהלאומית, אבל חנן ממן השווה בדקה ה-79 ובפנדלים כל האדומים דייקו, קבעו 2:4 ושלחו את קבוצתם להגרלה שתיערך ביום שני ב-14:00.

שחקני הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
שחקני הפועל חיפה חוגגים בסיום/לילך וייס רוזנברג

אלישע לוי, מאמן הפועל חיפה: "לא היה קל. סבלנו, בפירוש סבלנו כדי לעבור. באנו בסיטואציה לא פשוטה, עם הרבה מאוד חיסורים. בתקופה האחרונה אנחנו ללא ביטחון והיה חשוב לעבור שלב בגביע. הפועל חיפה זכתה כבר בגביע ולא צריך להגיד לשחקנים פה מה החשיבות של הגביע. נתקן את עצמנו ונמשיך הלאה. גילינו חוסן מנטלי, לא פשוט לנצח בפנדלים".

על נס זמיר, שנכנס כמחליף וגם הוחלף: "הוא לא שיחק כמעט 10 חודשים. הוא נכנס טוב והוסיף לנו, היה מאוד איכותי, אבל היינו צריכים להוציא אותו כדי לא לסכן אותו".

אורי גוטמן, מאמן הפועל כפר סבא: "אני באמת גאה בשחקנים, הם נתנו מאמץ אדיר וחבל. הובלנו 0:1 והיו לנו הזדמנויות לכבוש את השני, אבל בגביע אם אתה לא משכיל לכבוש אתה סופג את השוויון. שאפו לשחקנים על משחק הקרבה, מברוק להפועל חיפה שעלתה לשלב הבא. אני מרגיש שיש לנו קבוצה טובה, גם אם היינו בתקופה פחות טובה. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו נהדר, עכשיו נתמקד בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully