וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקורת על מאמן וושינגטון גוברת: "הוציא את אבדיה בעיתוי הכי גרוע"

לוויזארדס הלחוצים "נמאס מדיבורים" אחרי עוד התפרקות, בתקשורת המקומית קוראים לאנסלד ג'וניור לתת יותר קרדיט לישראלי: "צריך ללמוד מתי להוציא אותו. ימי החסד שלו מתחילים להיגמר"

סטפן קרי חוגג בחדר ההלבשה של גולדן סטייט ווריירס את שבירת שיא השלשות/האתר הרשמי של גולדן סטייט

עד לפני כמה שבועות נראה היה שוושינגטון נמצאת על המסלול הנכון. עם מאזן 3:10, עם כמה ניצחונות מלהיבים, עם אופי שעזר להם לסמן וי גם על משחקים צמודים, נראה היה שמדובר במועמדת להפתעת העונה. אלא שמאז משהו השתנה, והתבוסה 118:98 הלילה (בין חמישי לשישי) לפיניקס המחישה שוב את הבעיות.

הוויזארדס שוב הפגינו סף שבירה נמוך ביותר, כשנקלעו לפיגור של 25 נקודות ומעלה בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים. בסך הכל, הוויזארדס עומדים על 7 הפסדים ב-8 המשחקים האחרונים, כולל ארבעה הפסדים רצופים.

"נמאס לי כבר מהדיבורים. אפשר לדבר מהיום עד מחר, זה לא ישנה את החרא הזה", אמר מונטרז הארל המתוסכל. "עד שלא נבין מה לעשות אחרת, קבוצות ימשיכו לבעוט לנו בתחת פעם אחרי פעם". הארל טוען שאין לו חלק בכושר הרעוע של הקבוצה. "אני משחק בדרך הנכונה. זה נשמע פשוט, אבל זה נכון. אני עושה מה שמבקשים ממני, אבל כרגע זה לא מספיק".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. C. Morgan Engel, GettyImages
מגיע לו יותר? אבדיה/GettyImages, C. Morgan Engel

מלבד יכולת טובה של בראדלי ביל שממשיך להראות סימני התעוררות וקלע 26 נקודות, נקודת אור נוספת הייתה היכולת של דני אבדיה. הפורוורד הישראלי סיים עם 14 נקודות (5 מ-6 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש, 3 מ-3 מהעונשין), הוסיף 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים, שתי חטיפות (וגם 3 איבודים), ולמרות שאת רוב הנקודות שלו צבר בגארבג' טיים, המשיך להראות סימני שיפור התקפיים. אבדיה רשם דקות טובות גם במחצית הראשונה כשהמשחק היה עוד צמוד יחסית, אבל מיד לאחר שיצא כשוושינגטון הייתה בפיגור 3 בלבד, הסאנס הגיבו בריצת 2:11. אחר כך הם כבר לא הצליחו להתקרב. אבדיה, אגב, היה היחיד מבין שחקני וושינגטון שסיים עם מדד פלוס/מינוס חיובי.

כך או כך, הקיבעון של אנסלד ג'וניור בכל הקשור לרוטציה ולדקות המשחק של המחליפים, כולל דני אבדיה, כבר זוכה ליותר ויותר ביקורות מהתקשורת המקומית.

"דני שיחק טוב, מסר מסירות יפות, קלע שלשה, הריץ מתפרצות ואז ווס אנסלד ג'וניור הוציא אותו והכניס את קייל קוזמה, שלא היה לו יום טוב. הוא צריך ללמוד מתי להוציא שחקנים ומתי לתת להם יותר דקות...דני ראוי ליותר דקות", אמרו בפודקאסט "Locked On Wizards". "הוא היה ממש טוב היום, והמאמן הוציא אותו בעיתוי הכי גרוע שיש. ימי החסד של אנסלד ג'וניור מתחילים להיגמר, גם השחקנים מתחילים להבין שזה לא עובד וכבר אומרים את זה בפה מלא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully