וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיל ששם חותמת על הקאמבק של אלכסנדר ארנולד: "חיכיתי לזה שנים"

ליברפול חוגגת עוד ניצחון של אופי: המגן חגג שער מרהיב והחמיא לסלאח שהשווה שיא פרמיירליג ("הטוב בעולם, אין שאלה"), המספרים מוכיחים שחזר לעצמו בגדול. וגם קלופ חוגג עוד הישג

תקציר: ליברפול - ניוקאסל 1:3/ספורט 1

ליברפול ממשיכה לנסות להדביק את הפער ממנצ'סטר סיטי, ומראה שיש לה את האופי הנדרש כדי לתת פייט ממשי על האליפות. אמש (חמישי) המרסיסיידרס רשמו ניצחון ליגה שישי ברציפות כשחזרו מפיגור ל-1:3 על ניוקאסל, כשקלופ נהנה משערים של ז'וטה (21), מוחמד סלאח (25) וטיל מופלא לחיבורים של טרנט אלכסנדר ארנולד.

אלכסנדר ארנולד, שעד לפני כמה חודשים נראה בדעיכה גדולה בקריירה ואף איבד את מקומו בנבחרת אנגליה, נראה מצוין בתקופה האחרונה והשער האדיר שכבש אתמול הוכיח סופית שחזר, ובגדול. גם המספרים תומכים בקביעה הזו: אלכסנדר ארנולד יצר בשנת 2021 יותר מ-100 מצבי הבקעה ישירים, יותר מכל שחקן אחר בפרמיירליג. בחמש השנים האחרונות היו רק חמישה שחקנים שהגיעו למספרים כאלה בשנה קלנדרית, וכולם שחקני התקפה.

"חיכיתי לגול כזה משהו כמו חמש שנים. כבר היו כמה שערים בבעיטות מחוץ לרחבה, אבל לא שער כזה", התגאה אלכסנדר ארנולד בסיום. "זה היה מתוק במיוחד. היה משחק קשה, והשער המוקדם שספגנו שינה את התמונה. אני שמח שידענו להתאושש, זה מראה כמה כוח יש לנו".

שחקן ליברפול טרנט אלכסנדר ארנולד חוגג. רויטרס
בכושר נפלא. אלכסנדר ארנולד/רויטרס

המגן החמיא למוחמד סלאח, שהאריך את רצף משחקי הליגה שלו עם שער או בישול ל-15 - שווה לרצף הארוך בכל הזמנים (ששייך לג'יימי ורדי). "זה מטורף. הוא השחקן הטוב בעולם, זה מובן מאליו. הוא עושה הכל במשחק, בכל משחק. הוא רוצה לשבור את כל השיאים, הוא רוצה לכתוב את שמו בדפי ההיסטוריה של הכדורגל. והוא בדרך הנכונה".

יורגן קלופ שהגיע ל-150 ניצחונות בפרמיירליג והפך למאמן ליברפול הכי מהיר שמגיע למספר הזה, התלהב בעיקר מהביצוע של אלכסנדר ארנולד. בסיום הוא נראה מעניק למגן חיבוק חם. "אמרתי לו שהשער שלו היה הרגע המלהיב של המשחק. גול משוגע לחלוטין", הסביר. "לטרנט יש טכניקת בעיטה נהדרת, ברמה אחרת מכל שחקן הגנה שאני מכיר, ומגניב לראות את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully