וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב עם לברון ג'יימס: אייזיאה תומאס יחתום בלוס אנג'לס לייקרס

הקלע צפוי לחתום על חוזה לעשרה ימים וינסה לסייע לקבוצה מעיר המלאכים שסובלת גם היא ממספר מאומתים לקורונה. האם יצליח לשקם את יחסיו עם "המלך"?

גל הקורונה החדש שתוקף גם את ארצות הברית ואת קבוצות ה-NBA, לא פסח גם על לוס אנג'לס לייקרס. לפי הדיווחים הערב (חמישי), התפרצות הנגיף בקבוצה מעיר המלאכים הובילה להחלטה צרף את הפוינט גארד אייזיאה תומאס.

תומאס בן ה-32, שהחל את קריירת ה-NBA שלו ב-2011 בסקרמנטו, סבל מפציעות רבות לאורך הקריירה ולפני מספר ימים כבר הצטרף לקבוצת גרנד ראפידס גולד מליגת הפיתוח, צפוי כעת להצטרף ללוס אנג'לס לייקרס בחוזה ראשוני ל-10 ימים, ובכך לשוב ל-NBA לראשונה מאז אפריל השנה - אם כי בעונה שעברה שותף בשלושה משחקים בלבד בניו אורלינס.

אייזיאה תומאס במדי ניו אורלינס פליקנס. Sean Gardner, GettyImages
שוב בעיר המלאכים, שוב עם לברון ג'יימס. תומאס/GettyImages, Sean Gardner

הימים בהם תומאס קלע 28 נקודות בממוצע למשחק כפי שעשה בעונת 2016/17 בבוסטון סלטיקס כנראה כמעט בלתי אפשריים לשחזור, אבל בעונת 2019/20 בוושינגטון וויזארדס קלע ב-40 אחוז מחוץ לקשת ב-40 משחקים בהם שותף.

בארצות הברית גם חזרו לעונת 2017/18 של תומאס בקליבלנד וציינו כי מערכת היחסים שלו עם לברון ג'יימס לא הייתה טובה בלשון המעטה. כעת הם ינסו לשקם את היחסים ביניהם, גם אם לתקופה קצרה, כי תומאס ינסה למלא את חסרונם של ראסל ווסטברוק, מאליק מונק וטיילן הורטון טאקר שנכנסו לבידוד. תומאס כבר היה בעבר בלוס אנג'לס לייקרס, ב-2018, אבל שותף ב-17 משחקים ופתח רק פעם אחת בחמישייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully