וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעד ל-UFC? שמעון סמוטריצקי מתכונן לעוד קרב גדול

עודכן לאחרונה: 16.12.2021 / 23:30

סמוטריצקי ייכנס לכלוב בשבת לקרב התשיעי בקריירה שלו, כשיילחם מול וויליאם מסאריו בארגון הרוסי הידוע RCC: "ניצחון על לוחם UFC לשעבר יראה לכולם שאני ברמה הזו"

שמעון סמוטריצקי יכנס לכלוב בשבת לקרב התשיעי בקריירה שלו, כשיילחם מול וויליאם מסאריו בארגון הרוסי הידוע RCC.

לקראת קרב החזרה לכלוב לאחר הניסיון לזכות בחוזה ב-UFC, "המתנקש" אמר: "ניצחון על לוחם UFC לשעבר יראה לכולם שאני ברמה הזו, וזה רק עניין של זמן עד שאגיע לשם. אני כבר לא יכול לחכות לחזור שוב לכלוב, ולסגור את השנה עם ניצחון גדול".

הלוחם הישראלי בן ה-21 מחזיק במאזן מרשים של 1:7, וכדי לחזור למסלול הניצחונות הוא ערך את מחנה האימונים להתמודדות עם הקבוצה שלו ברוסיה ממכון "ארחנל מיכאיל" שכוללת כמה מהלוחמים הבכירים בעולם ובראשם אלוף ה-UFC במשקל תרנגול פטר יאן.

שמעון סמוטריצקי. יחצ,
בדרך לניצחון? סמוטריצקי/יחצ

סמוטריצקי נחשב ללוחם מאוד ורסטילי עם יכולות סטרייקינג וקרקע גבוהות, שבזכותן היה חתום כבר בגיל 19 בארגון ה-MMA הבכיר BELLATOR. כמו כן, הישראלי זכה בעבר באליפויות ישראל בקיקבוקס, היאבקות וג'יו ג'יטסו.

מנגד, מסאריו בן ה-30 מחזיק במאזן של 11 ניצחונות לעומת חמישה הפסדים, ובעל עבר של ארבעה קרבות ב-UFC וגם השתתף בעונה השנייה של "הלוחם האולטימטיבי - ברזיל" של הארגון הבכיר. מאז ששוחרר מה-UFC הקריירה של מסאריו נמצאת בסוג של ירידה, כשניצח שניים מארבעת הקרבות האחרונים שלו והניצחון האחרון היה ביולי 2021.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully