וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לם: "יש לנו איזו פנטזיה על הגביע. עדיין מאמין בזלאטנוביץ'"

החלוץ הסרבי לא הרשים ב-0:1 על הפועל פתח תקוה, אבל מאמן מכבי נתניה בטוח: "אם יכבוש שער אחד, זה יבוא". טסלפפה: "העתיד שלנו ורוד"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי נתניה לא הודחה בסיבוב ח' מאז עונת 2016/17, וגם הערב (חמישי) ידעה לעשות את המוטל עליה עם 0:1 קטן בחוץ על הפועל פתח תקוה מהלאומית ועלתה לשמינית גמר הגביע. המגן כרם ג'אבר הכריע בדקה ה-53 והמארחים התלוננו על בזבוז זמן מצד הקבוצה מליגת העל בדקות הסיום.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי נתניה חוגגים בסיום/ברני ארדוב

בני לם, מאמן מכבי נתניה: "המטרה הייתה לגמור את זה ב-90 דקות ולא ב-120. פתחנו את המשחק טוב וגם את המחצית השנייה, אז גם כבשנו. לאחר מכן נכנסנו ללחץ, אבל הדבר הכי חשוב הוא לעבור שלב. יש לנו איזו פנטזיה על הגביע. היו היום דברים טובים, נדבר באסיפה גם על הדברים הלא טובים. נבוא עם אנרגיות למשחק הבא בליגה מול הפועל חיפה".

על המחליפים שלא לקחו את ההזדמנות: "זה החומר שיש כרגע, השחקנים הללו לא שיחקו הרבה זמן. הם עשו מה שהם יכולים והיו גם דברים טובים. הבלמים כובשים, המגנים כובשים ולא החלוצים. אבל ההגנה התייצבה ומזה אנחנו מבסוטים. אני עדיין מאמין באיגור זלאטנוביץ', הוא כובש באימונים. אני מאמין שאם יכבוש שער אחד, זה יבוא".

עופר טסלפפה, מאמן הפועל פתח תקוה: "אני גאה בשחקנים, חבל שלא עברנו שלב. הצטרפו אלינו שחקנים שעזרו מאוד לקבוצה, בעיקר בחלק הקדמי. קיבלנו ביטחון, ניצחנו, עשינו משחקים טובים. יש פה קבוצה טובה והעתיד שלה ורוד. הקהל שלנו שייך לליגת העל, זה הכוח הכי גדול של הפועל פתח תקוה. הוא דוחף אותנו גם בליגה על הזמן ואני שמח מאוד שהוא מוקיר אותנו. אנחנו במגמת התקדמות. אם נמשיך ככה, נוכל לעשות דברים יפים העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully