וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער בפסגה צמח: בורוסיה דורטמונד הפסידה 3:2 להרטה ברלין

אחרי הטיול של באיירן מינכן אתמול, הצהובים שחוריים הפסידו ואפשרו לאלופה לפתוח פער של 9 נקודות בתום הסיבוב הראשון. בלפודיל וריכרט (צמד) כבשו לכחולים. 45 דקות לדאבור בתיקו של הופנהיים

תקציר: הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 2:3/ספורט1

המחזור ה-17 בבונדסליגה, שנועל את הסיבוב הראשון לפני היציאה לפגרת החורף, יצא לדרך אתמול (שישי) כשבאיירן מינכן הביסה 0:4 את וולפסבורג. היום נמשך המחזור כשר.ב. לייפציג הפסידה במפתיע בביתה לארמיניה בילפלד, מונס דאבור הוחלף במחצית ב-1:1 הדרמטי של הופנהיים מול בורוסיה מנשנגלדבאך. בהמשך בורוסיה דורטמונד תצא בהמשך אל הבירה ותשחק מול הרטה ברלין

ארלינג הולאנד שחקן בורוסיה דורטמונד מאוכזב. רויטרס
נעצר דווקא מול הרטה. הולאנד מתוסכל/רויטרס

הרטה ברלין - בורוסיה דורטמונד 2:3

הצהובים-שחורים חזרו לנצח ביום רביעי עם 0:3 ביתי מול גרויטר פירת החלשה ואחרי שראו את באיירן מינכן מנצחת בקלילות הם ידעו שהם חייבים לסגור את הסיבוב עם ניצחון כדי לא לתת לאלופה לברוח. אלא להרטה, שהובסה מול מיינץ במחזור הקודם, היו תוכניות משלה והיא השיגה ניצחון מפתיע מאוד. יוליאן בראנדט העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-31, אבל בלפודיל השווה (51) ומרקו ריכטר הפך כעבור שש דקות. ריכטר השלים צמד בדקה ה-69 לפני שסטפן טיגס רק צימק (83) אחרי שנכנס כמחליף. באיירן יוצאת לפגרת החורף ביתרון 9 נקודות בזכות הניצחון הזה. הרטה תפסה מרחק מהתחתית בזכות הניצחון המפתיע.

עוד בוואלה!

שער גדול למונס דאבור נגד באייר לברקוזן

לכתבה המלאה
אנדרה סילבה ר.ב. לייפציג מול בילפלד. רויטרס
ירצה לשכוח מהסיבוב הזה. אנדרה סילבה מתקשה/רויטרס

ר.ב. לייפציג - ארמיניה בילפלד 2:0

השוורים מאכזבים ושמטו שתי נקודות ב-1:1 מול אוגסבורג ביום רביעי. הם קיוו לחזור לנצח מול קבוצת תחתית חלשה מאוד, אבל הובכו עם הפסד ביתי מפתיע מאוד מול הלפני אחרונה. ג'אני לוקה סרה שבר את הקרח בדקה ה-57 לפני שפביאן קלוס הורחק (70) אחרי עבירה קשה. אלא שלמרות החיסרון המספרי, אוקוגאווה היפני הכפיל רבע שעה לקראת הסיום. בילפלד רחוקה רק 2 נקודות כרגע מחוף מבטחים, לייפציג המאכזבת רחוקה כבר חמש נקודות מהמקום הרביעי הנכסף.

סטפן פוש שחקן הופנהיים מחמיץ מול בורוסיה מנשנגלדבאך. Matthias Hangst, GettyImages
הסתפקו בתיקו. סטפן פוש מהופנהיים בניסיון כיבוש/GettyImages, Matthias Hangst

הופנהיים - בורוסיה מנשנגלדבאך 1:1

מונס דאבור כבש שער ענק ביום רביעי וסידר להופנהיים 2:2 חשוב בלברקוזן, שהשאיר אותה מרחק נקודה אחת מהאדומים ואחת מעל פרייבורג החמישית. אלא שדווקא בבית מול קבוצה שהפסידה בארבעת משחקי הליגה האחרונים וספגה לא פחות מ-17 שערים, הופנהיים הזיעה קשות וחילצה בקושי תיקו, שכרגע משאיר אותה במקום הרביעי. דאבור פתח בהרכב, אך לא הצליח להשפיע על המשחק והוחלף בהפסקה על ידי בבו אחרי שבריל אמבולו כבש בדקה ה-35 לגלאדבך. האורחים כבר הרגישו את טעם הניצחון אחרי תקופה איומה, אבל קוון אקפוגומה הניגרי השווה בתוספת הזמן מבישול של בבו והותיר את האורחים מתוסכלים.

משחקים נוספים:

בוכום - אוניון ברלין 1:0

איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 0:1
לפרנקפורט: יספר לינדסטרום (35)

גרויטר פירת - אוגסבורג 0:0

צפו בניצחון של פרנקפורט על מיינץ

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - מיינץ 1:1/ספורט1

בראשון פרייבורג תארח את באייר לברקוזן, פ.צ. קלן את שטוטגרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully