וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון ניצחה 57:64 את דרושפאקה בליגת האלופות של פיב"א

הקבוצה של מאוריציו בוסקאליה ניצחה באותו הפרש בו הפסידה בטורקיה. הסגולים קטעו רצף של שני הפסדים ג'ו רגלנד (15) בלט

הפועל חולון שבה הערב (רביעי) למסלול הניצחונות באירופה עם 57:64 על דרושאפקה במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של ליגת האלופות של פיב"א. החבורה של מאוריציו בוסקאליה הצליחו להתגבר על מחצית ראשונה חלשה במהלכה קלעו 27 נקודות בלבד, וניצחו ב-7 הפרש ובכך מחקו את ההפסד 86:79 בטורקיה. כעת, לאור יחס הסלים הטוב בהרבה של הסגולים לעומת דאצ'קה, הם חולפים על פני האורחת ועולים על חשבונה למקום השני בבית.

דווקא הטורקים היו טובים יותר בפתיחה ועלו ליתרון 14:19 בהובלת אקס המקומיים טרוי קופיין. חולון הצליחה לחזור ולהיצמד בהמשך, אך הייתה תקועה בהתקפה ולא מצאה את הטבעת. ברבע השלישי ג'ו רגלנד הוביל התעוררות מקומית, והמארחת הגיעה כבר לאזור ההפרש הרצוי. דרושאפקה החטיאה שלשה על הבאזר ולא הצליחה להוריד את ההפרש מתחת ל-7, וחולון חולפת על פניה בדרך למקום השני בבית, כשבשבוע הבא תגיע ברינדיזי להתארח במחזור הנעילה של שלב הבתים.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הכניס אנרגיות במשחק של חולון. בורדיון/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1:

האורחת פתחה טוב יותר בראשות אקס חולון טרוי קופיין ו-ווין מקלרו. הקבוצה של בוסקאליה התקשתה לקלוע ברבע הראשון, אך סיום טוב שלה לעשר הדקות הראשונות סייע לה להוריד את היתרון המקומי. 15:19 לדרושאפקה לקראת הרבע השני.

רבע 2:

חולון עלתה מעודדת והמשיכה עם היכולת הטובה מסיום הרבע הראשון, כאשר שלשה של גריי העבירה את היתרון לראשונה למארחת, 21:22. שתי הקבוצות המשיכו להתקשות לעשות נקודות גם ברבע השני, כאשר השחקנים של בוסקאליה, שנטלו את ההובלה, איבדו כדור ברשלנות בחצי הדקה האחרונה של הרבע, וראו את דוגוס אוזדמירוגלו האורח קלע שלשה והוריד את דאצ'קה ביתרון 27:29 להפסקת המחצית.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד מול שחקן דרושאפקה וויין מקולו. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
הרים את הרמה והריץ את חולון ליתרון ברבע השלישי. רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

רבע 3:

הטורקים עלו ל-33:37, אך בורדיון ומנקו הציקו בהגנה, חטפו וסייעו לסגולים לעלות ל-37:38. ג'ו רגלנד הלך והשתפר ככל שהתקדם הרבע והריץ את חולון ליתרון הגבוה ביותר במשחק עד כה, 39:45, כשתי דקות לסיום הרבע. פניני הוסיף קליעה אופיינית בפלוטר, הטורקים החטיאו מהקו ובסיום הרבע השלישי הובילה הפועל חולון 42:49.

רבע 4:

היתרון המקומי עלה ל-43:51, מה שהיה יתרון השיא של חולון, אך הטורקים לא אמרו נואש, קלעו חמש נקודות רצופות וגרמו לבוסקאליה לאסוף את שחקניו לפסק זמן. המארחת הצליחה להחזיר את יתרונה בחזרה לאזור ה-7-8 הפרש, אך דרושאפקה לא ויתרה והצליחה להישאר קרובה. אוזדמירוגלו החטיא שלשה על הבאזר, ובסיום חולון מנצחת 57:64, מוחקת את ההפרש בו הפסידה בטורקיה, ועולה על חשבון דאצ'קה למקום השני בבית בשל יחס סלים עדיף.

סטטיסטיקה

קלעו לחולון: ג'ו רגלנד 15 נקודות ו-6 אסיסטים, סטיב זאק 12 ו-11 ריבאונדים, כריס ג'ונסון 10, מיקל קייזר 9, גיא פניני 6, פרדריק בורדיון 5, רפי מנקו 4, סטיבן גריי 3.

הרבו לקלוע בדרושאפקה: טרוי קופיין (5 אסיסטים) וניית'ן בוט 12 (6 ריבאונדים) כ"א, וויין מקלרו 9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully