וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל הוכרזה כ"אדומה", הסלובקים ישחקו מול כפר סבא בבולגריה

כדורעף: קבוצת מיאבה הערימה קשיים ולכן הוחלט ששני המשחקים בגביע האתגר ייערכו בבולגריה. הפועל כפר סבא נשים הפסידה

קבוצת הכדורעף הסלובקית מיאבה הערימה קשיים על הפועל כפר סבא בשל העובדה שישראל הוגדרה כמדינה "אדומה" ולכן שני המפגשים בין השתיים בגביע האתגר ייערכו בבולגריה.

בין המועדונים סוכם זה מכבר שהמשחקים בין הפועל כפר סבא לקבוצת מיאבה הסלובקית ייערכו בישראל ב 8-9/12. בשל עצירת כניסת תיירים לישראל עקב התפרצות נגיף האומיקרון, הסלובקים פנו להתאחדות הכדורעף הבינלאומית וביקשו לדחות את המשחקים, למרות שממשלת ישראל אפשרה כניסת ספורטאים למשחקים בכל ענפי הספורט. לטענת הסלובקים, ישראל הכריזה על עצמה כ"מדינה אדומה", ואם המשחקים ייערכו בישראל על פי חוקי הקורונה שלהם יהיה עליהם לשהות שמונה ימים בבידוד עם חזרתם לסלובקיה.

בכפר סבא הסכימו לדחיית המשחקים ל 21-22/12 ובלבד שייערכו בישראל, אבל הסלובקים מתעקשים שהמשחקים יתקיימו במדינה נייטרלית, שכן בסלובקיה לא ניתן בימים אלה לארח משחקים.

יעקב הרשקו, מנכ"ל הפועל כפר סבא כדורעף. יוסי לזרוף,
כיצד כפר סבא תעמוד בעלויות? הרשקו/יוסי לזרוף

יו"ר הפועל כפר סבא גרי אברמוביץ והמנכ"ל יעקב הרשקו פעלו בשבועיים האחרונים רבות בכל המישורים על מנת לשכנע את הסלובקים שהמצב בישראל מאפשר קיום משחקים, אבל נתקלו בחומה בצורה. גם התאחדות הבינלאומית לכדורעף לא הצליחה לסייע בפתרון הבעיה, למרות שהיא מודעת לכך שהחיים בישראל מתנהלים כסדרם על פי כללי התו הירוק. רשויות הספורט בארץ מודעים לבעיה, ובמועדון מקווים שיפעלו למען קיום המשחקים בישראל. בכפר סבא כועסים, כיוון שאירוח שני משחקים במדינה נייטרלית (אולי ביוון) יכניס את המועדון להוצאה כספית גבוהה ומיותרת בתקופה שההקצבות לענף פחתו מאוד.

מנכ"ל המועדון יעקב הרשקו אמר: "זה לא סביר לכפות עלינו לשחק במדינה זרה ניטרלית, כשהבעיה היא בחוקים בסלובקיה ולא אצלנו. בשבוע שעבר אירחנו בארץ קבוצה מרומניה והכל היה בסדר. מתקיימים בישראל משחקי כדורגל וכדורסל בינלאומיים, והכל מתנהל על פי כללי התו הירוק. לצערי, ההתאחדות הבינלאומית לא עוזרת לנו, ואנחנו נפגעים בצורה קשה מהסיטואציה. זו תהיה פגיעה ברוח הספורט אם המשחקים יתקיימו במדינה נייטרלית. אני כבר לא מדבר על ההוצאה הכספית הגבוהה והמיותרת, כולל טיסות ובתי מלון, שאני לא יודע כיצד נעמוד בזה".

* קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא הפסידה היום 3:0 במשחק הגומלין בשמינית גמר גביע האתגר לקבוצה הרומנית MEDGIDIA ובכך סיימה את הפרק האירופי שלה לעונה זו. הרומניות, שניצחו בשלוש מערכות גם במשחק הראשון, העפילו לשלב רבע הגמר במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully