וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקנזי מקדונלד: "הייתי בעמדה מוזרה, הקאמבק היה קשה עבורי"

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 15:01

הטניסאי האמריקאי זכה בתואר "שחקן הקאמבק של השנה" מטעם ה-ATP, לאחר שהעפיל למקום ה-54 בעולם בשנה שאותה החל במקום ה-194: "עכשיו אני מרגיש שחזרתי"

מקנזי מקדונלד, שעבר ניתוח בירך הימנית ביוני 2019, זכה בתואר "שחקן הקאמבק של השנה" מטעם איגוד הטניס המקצועני, ה-ATP. למרות ההחלמה הארוכה מהניתוח, האמריקאי רשם שיא קריירה, כשעלה למקום ה-54 בעולם ב-2021. בעקבות תהליך השיקום, ירד מקדונלד למקום ה-272 בעולם לפני שטיפס בחזרה למאייה הראשונה.

"זה מתגמל ביותר. בשבילי זה הישג אדיר. בסוף העונה קיוויתי שאני אהיה מועמד לתואר, זכיתי וזה ממש מגניב עבורי", אמר מקדונלד, "זה היה קאמבק גדול ואני מרגיש שנתתי הכול עם עבודה קשה. עשיתי כל מה שיכולתי כדי לחזור לעצמי, השתלם לעבוד קשה ולשחק טניס טוב השנה".

מקנזי מקדונלד. DANIEL LEAL, GettyImages
תקופה לא פשוטה. מקנזי מקדונלד/GettyImages, DANIEL LEAL

בעוד הקורונה עצרה את התקדמותם של טניסאים רבים, למקדונלד היא דווקא עזרה. "תקופת הקורונה הייתה הזדמנות עבורי לעבוד על הגוף והמשחק שלי, הרגשתי שאני חוזר לתלם. הטיפוס חזרה למעלה בדירוג היה קשה, הייתי בעמדה מוזרה שבה לא היו לי נקודות מ-2019. היה קשה לפרוץ ולהגיע לטופ 100".

מקדונלד החל את 2021 במקום ה-194 בעולם, אבל גילה כושר טוב בשלב מוקדם כשהתקדם לסיבוב הרביעי באליפות אוסטרליה הפתוחה בפעם הראשונה. הישג זה לא הספיק לו כדי לחזור לטופ 100: "הייתי במקום ה-120 במשך מספר חודשים, זו הייתה תקופה קשה בשבילי", ציין השחקן.

ההישג הגדול ביותר של מקדונלד נרשם בוושינגטון, שם עלה לגמר טורניר ATP ראשון שלו. הטניסאי מקליפורניה נאבק ביריבים קשים, כולל ניק קיריוס, איליה איוואשקה וקאי נישיקורי, כדי להגיע לגמר, שם נאבק ביאניק סינר כמעט שלוש שעות, לפני שהפסיד בשלוש מערכות. "אני מרגיש שזה היה סיום מצוין ל-2021 עבורי, והתחלה מצוינת ל-2022. עכשיו אני מרגיש שחזרתי", אמר מקנזי, "אני רוצה להשיג הרבה יותר בשנה הבאה".

  • עוד באותו נושא:
  • טניס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully