וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרסטאיץ' ייצא הערב מבידוד ויופיע במסע"ת. מחר יפגוש את השחקנים

15.12.2021 / 13:00

מאמנה החדש של מכבי תל אביב מתחיל לעבוד: אחרי שניצל את הבידוד כדי ללמוד את השחקנים, הוא צפוי להנחיל משמעת באימונים סטייל איביץ' ומתכנן להעניק הזדמנות שווה ומחודשת לכולם. לקראת חלון ההעברות: בקבוצה לא שוללים רכש, בהתאם לאפשרויות בשוק

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל חדרה 0:3/ספורט1

מלאדן קרסטאיץ' עבר הבוקר (שלישי) את בדיקת הקורונה השנייה שלו והוא יכול לצאת מהבידוד שנכפה עליו עם הגעתו לישראל שלשום בבוקר. מחר יערוך הסרבי את אימון הבכורה שלו בקרית שלום עם השחקנים. מאמן מכבי תל אביב הטרי יוצג הערב (17:00, חי באתר) במסיבת עיתונאים שתיערך באצטדיון בלומפילד ובה יהיה נוכח באמצעות הזום גם בעלי הקבוצה מיטש גולדהאר.

היום תוכנן לקבוצה מראש יום חופשי, כך שרק מחר יפגשו השחקנים את המאמן החדש ואת הצוות שלו. קרסטאיץ' כזכור מגיע עם שני עוזרים ופרופסור לענייני כושר ושיקום מפציעות. מאמן השוערים הנוכחי דניס חנטנאר אמור להישאר בתפקידו. עדיין לא ברור מה יעלה בגורל עוזר המאמן פטר ואן דן ברג. השניים כזכור עבדו עם פטריק ואן לוון ונשארו בקבוצה הבוגרת לצד ברק יצחקי אחרי פיטוריו של ואן לוון.

מלאדן קרסטאיץ' מאמן נבחרת סרביה. רויטרס
טבילת אש ראשונה בגביע. מלאדן קרסטאיץ'/רויטרס

המשחק הראשון של קרסטאיץ' כמאמן הקבוצה יהיה מול הפועל מרמורק בגביע המדינה ביום ראשון בערב. היומיים האחרונים אותם העביר בדירה בתל אביב בשל הבידוד נוצלו מבחינתו להמשך למידת הקבוצה והשחקנים. קרסטאיץ' מתכוון להיות פתוח לגמרי לכל השחקנים וייתן לכולם הזדמנות שווה להרשים אותו דרך האימונים בקרית שלום.

כמו ולאדן איביץ' גם הוא צפוי להקפיד על משמעת ואימונים בעצימות גבוהה. בכל הקשור לשינויים בחלון ההעברות של חודש ינואר, הדלת פתוחה מבחינת מכבי תל אביב ובתנאי שתהיינה אפשרויות טובות לשחקני רכש איכותיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully