וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הקורונה: מודריץ' ומרסלו נדבקו. אליפות אפריקה בסכנת ביטול

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 13:17

שני שחקני ריאל מדריד חיוביים, הקבוצות באירופה לוחצות וגוברים הדיווחים שהטורניר בקמרון יבוטל. באנגליה שוקלים: פגיעה בשכר של סרבני החיסונים

הגול המדהים של מוחמד סלאח ב-2:2 של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי/ספורט1

דווקא כאשר היא נמצאת בשיא המומנטום ובעיצומה של בריחה בפסגת הליגה הספרדית, ריאל מדריד הודיעה היום (רביעי) כי שניים מהשחקנים הוותיקים של הקבוצה, לוקה מודריץ' ומרסלו, נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה. בעוד המגן הברזילאי הפך לאחרונה לשחקן קצה ספסל, הקשר הקרואטי ממשיך לשמור על מקומו בהרכב ולהפגין יכולת מרשימה. השניים ככל הנראה ייעדרו משני המשחקים האחרונים של הלבנים לפני פגרת הנבחרות, בראשון מול קאדיס וברביעי נגד אתלטיק בילבאו.

* עוד בנושא הקורונה, הדיווחים שאליפות אפריקה הקרובה עלולה להתבטל גוברים. הטורניר אמור להיפתח ב-9 בינואר, אבל התאחדות הכדורגל של היבשת נמצאת תחת לחץ גדול של הקבוצות שלא לשחרר שחקנים לחגיגה הגדולה, על רקע החשש מהפצה המונית של נגיף הקורונה ובמיוחד זן האומיקרון. על פי הדיווחים באפריקה ובאירופה, CAF "צפויה להודיע על דחייה של הטורניר למועד לא ידוע, וכבר החלה בשיחות עם קמרון המארחת על פיצוי". איגוד הקבוצות האירופיות שלח מכתב לפיפ"א ובו הביע חשש לבריאות השחקנים ולסיכון ונזק אפשרי גדול.

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה. רויטרס
ליברפול תשמח לשמוע על ביטול הטורניר/רויטרס

* במקביל, מועדונים בפרמיירליג בוחנים אפשרות לפגיעה בשכר של כדורגלנים שנאלצים להיכנס לבידוד מאחר שלא התחסנו. בתקופה האחרונה גדל בצורה דרמטית המספר של שחקנים שנכנסים לבידוד על רקע זן האומיקרון, ורק בחמשת הימים האחרונים בוטלו באנגליה ארבעה משחקים.

בחודש שעבר באיירן מינכן סירבה לשלם לחמישה משחקניה שכר על כל משחק או אימון שהחמיצו בעקבות מגע שלהם עם חיובי לקורונה - דבר שהכניס אותם לבידוד וגרם להשבתתם. כעת גם באנגליה הקבוצות רוצות להוריד מהשכר של כל שחקן שבגלל שהוא מסרב להתחסן נמצא בסכנה, ולכן נאלץ להיעדר מאימונים או משחקים. הקבוצות בודקות האם הדבר אפשרי מבחינה חוקית. כמו כן, נטען שלאור העלייה בהידבקויות, הסוגיה מייצרת מתיחויות בחדרי ההלבשה ומאבקים בין שחקנים, שמרגישים שאלה שלא מתחסנים פוגעים בקבוצה כולה ומסכנים אותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully