וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההחלטה על רוטנשטיינר בחודש הבא. לא יהיה מחטף של מאמן ישראלי

עודכן לאחרונה: 15.12.2021 / 19:54

מאמן הנבחרת הגיש את דו"ח סיכום הקמפיין, הנטייה כרגע לא להשאירו לקדנציה נוספת. חסון: "עד סוף ינואר יהיה מינוי". בהתאחדות הבהירו: לא נפנה לבכר ובן שמעון מאחורי הגב של חיפה ואשדוד

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: אביעד בללי

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר הגיש ליושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון את דו"ח הסיכום שלו לקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 שהסתיים בחודש שעבר, וימתין כעת להחלטה של חסון בדבר עתידו. כזכור, לרוטנשטיינר יש חוזה בהתאחדות לכדורגל עד חודש מאי 2022. הוא מעוניין להמשיך כמאמן הנבחרת ולחתום על חוזה חדש וחסון ימסור לו את החלטתו בחודש הבא.

בתחילת השבוע הבא ימריא רוטנשטיינר לאוסטריה לחופשת חג המולד ויחזור לארץ בתחילת ינואר, אז גם ישמע את ההחלטה של חסון באשר לעתידו. יושב ראש ההתאחדות לכדורגל מתכוון לעבור ברצינות על דו"ח הסיכום של רוטנשטיינר ולשתף את חברי ועדת האיתור שלו בו וביחד לקבל החלטה האם לתת לאוסטרי קדנציה נוספת כמאמן הנבחרת או להיפרד ממנו, כפי שנראים הדברים כרגע.

וילי רוטנשטיינר, מאמן נבחרת ישראל. אודי ציטיאט
מחכה להכרעה. רוטנשטיינר/אודי ציטיאט

במידה שאורן חסון ו-ועדת האיתור יחליטו ללכת על מאמן אחר ויבחרו בישראלי, הסיכויים של ברק בכר ושל רן בן שמעון לקבל את ההצעה יהיו הגבוהים ביותר מבין המאמנים הישראלים. במידה שכך יוחלט, יפנה חסון ליעקב שחר או לג'קי בן זקן ויבהיר שההתאחדות מעוניינת באחד מהם לתפקיד מאמן הנבחרת על מנת שהדברים ייעשו ברוח טובה והוגנת. בניגוד לבכר, רק בן שמעון חתום על חוזה לעונה הבאה, אבל בהסכם שלו עם אשדוד, יש לו אפשרות להשתחרר לטובת אימון הנבחרת.

עוד בוואלה!

שוב סקוטלנד או אולי הולאנד? האפשרויות של נבחרת ישראל בליגת האומות

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
הכל ייעשה בתיאום עם יעקב שחר. ברק בכר/מאור אלקסלסי

גורם בהתאחדות לכדורגל אמר הבוקר: "ההתאחדות לא תפנה מאחורי הגב של הקבוצות למאמנים במידה שיוחלט ללכת על מאמן ישראלי. הכל ייעשה בתיאום ובכבוד מול ראשי הקבוצות. כך היה ובטח שכך יהיה בתקופה שאורן חסון עומד בראש ההתאחדות לכדורגל".

יו"ר ההתאחדות אורן חסון התייחס לנושא המאמן הערב בתכנית הספורט של 103FM, ואמר: "אני מעריך שעד סוף חודש ינואר תהיה לנו החלטה לגבי מאמן נבחרת ישראל, בין אם זה יהיה וילי בין אם זה יהיה מאמן אחר. בסופו של דבר נבחר במאמן שנאמין שיצליח להביא אותנו ליורו 2024 - המטרה היא ברורה מאוד והיא לא תשתנה. זה יעד שאפתני, נכון, אבל נעשה הכל כדי להגיע לשם. ברגע שנשתכנע שהמאמן מאמין בתוכנית שנציג לו - איתו נצא לדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully