וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תרוויח? שמידט מודה: הקונפרנס ליג בעדיפות תחתונה

מאמן יריבת הצהובים בשלב הנוקאאוט מתמקד במסגרות המקומיות: "הגביע יותר חשוב". זהבי? "כבר רוצה להעביר לי מידע על הישראלים"

הגרלת הקונפרנס ליג/ספורט1

מכבי תל אביב תגיע לצמד המשחקים מול פ.ס.וו איינדהובן בשלב הנוקאאוט הראשון של הקונפרנס ליג בעמדת נחיתות ברורה, אבל ייתכן שההולנדים יעשו להם "הנחה". מאמן הקבוצה רוג'ר שמידט הסביר לקראת משחק הגביע מול פורטונה סיטארד שהמסגרות המקומיות חשובות לו יותר מהקונפרנס ליג.

"אני דוגל בשיטה של יוהאן קרויף. הוא תמיד אמר שהתארים המקומיים הם הבסיס להכל, וככה גם אני רואה את זה. מבחינתי לזכות בגביע ההולנדי חשוב לי יותר מאשר לעלות לרבע הגמר או חצי הגמר בקונפרנס ליג", אמר שמידט הבוקר (שלישי) לתקשורת ההולנדית.

עד המשחק הראשון מול מכבי תל אביב שייערך ב-17 בפברואר בהולנד, צפויים לעמוד לרשותו של שמידט כמעט כל השחקנים שנעדרים בתקופה האחרונה בשל פציעות - כולל ערן זהבי. אבל כמי שדוגל ברוטציות רבות, עדיין לא ברור אם יעמיד את ההרכב החזק ביותר שלו מול סגנית האלופה הישראלית.

רוג'ר שמידט וערן זהבי. ANP Sport, GettyImages
יעלה הרכב משני? שמידט עם זהבי/GettyImages, ANP Sport

כך או כך, בהולנד ממשיכים להתעקש שזהבי ימשיך בקבוצה על אף הפריצה האחרונה לביתו. לפי כתב הקבוצה ריק אלפרינק, "נראה שזהבי יעזוב, אבל לא בינואר אלא רק בסוף העונה כשהחוזה שלו יסתיים. אין שום אינדיקציה אחרת כרגע".

גם רוג'ר שמידט אמר ש"ברור שמה שקרה לו זו זוועה אמיתית, אבל שוחחנו והבנתי שהוא מרוכז אך ורק בפ.ס.וו. הוא עובד קשה כדי לחזור אלינו, ומיד כשהתחלנו לשוחח הוא דיבר איתי את ההגרלה. האמת היא שהוא רצה להעביר לי מיד מידע על מכבי תל אביב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully