וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר עקץ אחרי עוד גול של רפאלוב הלוהט: "לא מתאים לנבחרת"

קשר אנדרלכט כבש משחק חמישי ברציפות וסחט מחמאות בבלגיה, חלוץ באר שבע הילל: "כוכב". באיטליה: דור פרץ עמד ב"מבחן קריטי"

תקציר: ונציה - טרנאנה 1:3/ספורט1

הכושר הפנטסטי של ליאור רפאלוב נמשך. קשר אנדרלכט כבש אתמול (שלישי) משחק חמישי ברציפות בניצחון 0:2 על סנט טרוידן, ונראה שלאט לאט הוא מתחיל לקבל יותר ויותר קרדיט מוינסן קומפאני שעומד על הקווים. זה היה השער השמיני של רפאלוב העונה בכל המסגרות, כולל חמישה שערי ליגה בארבעת המשחקים האחרונים, וכרגיל כמו בלא פעמים בעבר, היכולת המרשימה שלו מזכירה לחובבי הכדורגל בישראל עד כמה הוא לא נוצל במדי הנבחרת.

איתי שכטר אף העלה סטורי עם תמונה של רפאלוב והוסיף בעקיצה למאמני הנבחרת בעבר: "כוכב כדורגל. לא מתאים לנבחרת".

איתי שכטר אחרי עוד גול של ליאור רפאלוב: "לא מתאים לנבחרת". מתוך אינסטגרם, צילום מסך
הסטורי של שכטר/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

רפאלוב כבש שער לא אופייני עם הראש, הודה ש"זה לא קורה בכל יום", ומתרגש לקראת המפגש עם האקסית קלאב ברוז' ביום ראשון הקרוב, במשחק בו ינסה לרכוב על המומנטום. כך או כך, בבלגיה מהללים את היכולת שלו ובאחד האתרים המובילים ציינו הבוקר ש"רפאלוב פורח יותר ויותר עם כל שבוע שעובר. בן 35? זה לא משנה! הוא מספק את הסחורה בגדול". באתר נוסף העניקו לרפאלוב את תואר השחקן המצטיין במשחק ונתנו לו ציון 7.5.

עוד בוואלה!

רפאלוב הבקיע משחק חמישי ברציפות, דור פרץ בישל ועלה שלב בגביע

לכתבה המלאה
דור פרץ, ונציה. Marco Luzzani, GettyImages
מתחיל לחזור לעצמו? דור פרץ/GettyImages, Marco Luzzani

אמש היה זה גם ערב חיובי עבור דור פרץ. קשר ונציה שמתקשה להרוויח דקות בתקופה האחרונה, חזר להרכב לראשונה אחרי זמן רב במשחק הגביע מול טרנאנה מליגת המשנה, ובישל את השער הראשון לדאן היימאנס בדקה ה-49.

פרץ אמנם הוחלף בדקה ה-60, אבל בתקשורת האיטלקית ציינו לטובה את היכולת שלו. "הוא קיבל הזדמנות קריטית מהמאמן והיה חייב לנצל אותה. הציג יכולת טובה", כתבו באתר "קאלציומרקאטו" בו העניקו לפרץ ציון 6.5. באתר "טוטומרקאטו" קיבל פרץ ציון 6, ונכתב עליו: "עזר לקבוצה בשני צידי המגרש ומסר מסירה מושלמת בדרך לשער הראשון של הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully