וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשמור על סיכוי למקום הראשון: הפועל חולון מארחת את דרושפאקה

14.12.2021 / 21:37

הסגולים מגיעים לרגעי ההכרעה בליגת האלופות, וזקוקים מחר (21:00) לניצחון ביתי כדי למחוק את ההפסד מהשבוע שעבר באיסטנבול. הופעת בכורה אירופית לסטיב זאק בקבוצה

הפועל חולון אינה מזכירה בתקופה האחרונה את הקבוצה האגרסיבית, הלוחמנית והחדה של פתיחת העונה, ואין זמן טוב יותר מבחינתה לחזור להרגלים הטובים והישנים מאשר מחר (רביעי, 21:00). הקבוצה תארח בהיכל הטוטו את דרושפאקה, במשחק שעשוי לסמן את דרכה להמשך העונה בליגת האלופות.

אחרי ההפסד 86:79 בשבוע שעבר באיסטנבול, הסגולים חולקים את מקומות 3-2 עם דאצ'קה, כשלשתיהן מאזן 2:2 וגם להפרש ביניהן עשויה להיות משמעות מכרעת בטבלה הסופית. קלוז' נאפוקה מדורגת ראשונה עם 1:3, בעוד ברינדיזי (שתתארח במחזור הנעילה בשבוע הבא בישראל) במקום האחרון עם 3:1.

בכמה מילים: בפשטות - כדי לשמור על סיכוי לסיים במקום הראשון בבית ז', שמעניק כרטיס אוטומטי לטופ 16, חולון חייבת לנצח. אם תפסיד (ובמידה שברינדיזי לא תדהים הערב את קלוז'), ייוותר לה להילחם רק על הכרטיס לסדרת פליי אין, וגם אליה היא צפויה להגיע ככל הנראה מהמקום השלישי וללא יתרון הביתיות.

שחקן הפועל חולון ג'ו רגלנד. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
חולון זקוקה ליכולת שלו מהרבע הרביעי מול גליל עליון. ג'ו רגלנד/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

במרכז ההתמודדות: ג'ו רגלנד. בינתיים, כאמור, לא נגרם שום נזק ממשי לחולון גם כשהפסידה. היא מדורגת שנייה בליגת העל ועדיין נמצאת בתמונת העלייה באירופה; אבל כדי לחזור לכדורסל החיובי שהפגינה, היא זקוקה לרגלנד ביכולת משופרת.

בשני הניצחונות בתחילת העונה, על ברינדיזי וקלוז', הוא קלע 13.5 נקודות, ובהפסדים לקלוז' ולדרושפאקה נתקע על 4.5. איתות חיובי מהרכז הגיע במשחק הליגה האחרון נגד הפועל גליל עליון, שבו ניפק 15 נקודות ו-11 אסיסטים, חמישה מהם ברבע האחרון - שבו רצה הקבוצה ל-9:24 והפכה פיגור לניצחון.

שימו לב ל: אייזיאה פיניירו וגייב אולאסני. בשבוע שעבר, מול הקו הקדמי הדליל של חולון, דאצ'קה קיבלה 45 נקודות ו-13 ריבאונדים מפיניירו ואולאסני, עם 15 מ-18 לשתיים. האם הצטרפותו של סטיב זאק תשפר במשהו את מצב העניינים באזור הצבע של הסגולים?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully