וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן אדאמס: "אנחנו עדיין בבנייה, ורחוקים מהמטרות שלנו"

עודכן לאחרונה: 14.12.2021 / 10:50

הגארד האקספלוסיבי של הפועל ירושלים סגר עוד ערב מוצלח, עם 22 נקודות בניצחון החוץ על הפועל תל אביב, והגיע לשישה משחקים רצופים בדאבל פיגרס. ודרישת שלום מדאיניוס אדומייטיס: "לא היה סבוטאז' של השחקנים נגדי. ההנהלה לא ביצעה את מה שאמרה שתעשה"

10 המהלכים הגדולים של הליגה הספרדית, המחזור ה-12/ספורט1

הפועל ירושלים המשיכה אמש (שני) במסע ההתאוששות שלה, ושוב עשתה זאת באמצעות בליץ שהבטיח לה ניצחון בהפרש נוח ברבע האחרון. בשבוע שעבר היא טסה ל-9:23 בעשר הדקות האחרונות כדי להביס את פינאר קרשיאקה 65:85, ואתמול רצה 14:28 בדרך ל-75:87 בחוץ על הפועל תל אביב. בשני המקרים היא ניטרלה בהגנה את יריבתה ברגעי הסיום: שתי נקודות היו לטורקים בארבע הדקות האחרונות, ושתיים היו גם לאדומים של דני פרנקו בחמש וחצי הדקות האחרונות.

מי ששוב התבלט והפגין את יכולתו לייצר נקודות בסיטונאות היה ג'יילן אדאמס, שירה 22 נקודות (אחת יותר משהיו לו באיזמיר). זה היה משחקו השישי ברציפות בדאבל פיגרס, ובחודש האחרון הוא עומד על ממוצע של 17.8 בערב. "מבחינה התקפית זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו בכל מה שקשור לקליעה ולהוצאה לפועל, אבל מצאנו את הדרך לנצח, וזה חשוב לזהות הקבוצתית שלנו", אמר הגארד האמריקאי.

אדאמס נתן קרדיט למאמן יותם הלפרין ולתוספת החדשה-ישנה בסגל, סולימאן בריימו, שקלע 21 נקודות והמשיך למעשה במקום שבו עצר כשעזב בסוף העונה שעברה. "המאמן נותן לנו הרבה מרחב לפעול ומעניק לנו ביטחון. סו הוא מנהיג ושחקן שמביא אנרגיה. הוא שחקן חשוב בשבילנו, ואנחנו צריכים אותו".

בשבת תתארח ירושלים בנס ציונה, ואחר כך תצא למשחקה האחרון בשלב הראשון של ליגת האלופות, ביום רביעי הבא במנרסה. ניצחון יבטיח לה את המקום השני ואת יתרון הביתיות בסדרת הפלייאין נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג, בעוד הפסד עלול לדרדר אותה למקום השלישי ולסדרה נטולת ביתיות נגד טנריפה.

"אנחנו עדיין בבנייה ועדיין רחוקים מהמטרה שלנו. זה שלב מוקדם בעונה, ואנחנו מנסים לשפר את הדברים החלשים במשחק שלנו", סיכם אדאמס.

שחקן הפועל ירושלים ג'יילן אדאמס. דני מרון
משחק שישי רצוף בדאבל פיגרס. אדאמס/דני מרון

בינתיים, התראיין מאמן הקבוצה לשעבר דאיניוס אדומייטיס באתר "קרפסיניס" בליטא והתייחס לתקופתו בארץ, אשתקד. "כשבאתי לירושלים, ידעתי שאני לוקח סיכון גדול, והסיכון הזה לא השתלם", הסביר וביקר את ראשי המועדון: "הם לא באמת רצו לעשות את מה שאמרו לי שנעשה בתחילת הדרך, וברחו מהרעיונות שהעלינו".

אדומייטיס דחה את השאלה בנוגע לסבוטאז' אפשרי שהשחקנים ביצעו נגדו. "לא היה סבוטאז'. כבר בפגישה הראשונה עם צוות האימון והצוות הרפואי, עלתה בעיה - היו לנו חמישה שחקנים בסכנה, מפני שהם שיחקו 35-30 דקות בכל ערב, וזה היה עניין של זמן עד שייפצעו. התחלנו לאזן את העומס, אפילו אם זה יעמיד אותנו בסכנת הפסד, ובכל זאת שלושה שחקנים הושבתו בגלל פציעות. בחלון הנבחרות בפברואר נותרו לנו רק 8-6 שחקנים לאימונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully